Het wordt ten zeerste aanbevolen om de verschillende opties te proberen en te kijken wat het beste voor u werkt. Niet alleen zijn we allemaal heel anders gevormd, maar maten kunnen zelfs tussen merken vari?ren.
Als je geen winkel hebt die deze sportbeha's in de buurt heeft, zoek dan een online Nike Air Max 97 Donna winkel met een geweldig retourbeleid (bijv. Amazon) en bestel er een paar om te proberen die te retourneren die niet voor jou werken.
Wanneer u een bh-maatschepje probeert en uw borstweefsel omhoog en in de cup duwt, zorgt dit ervoor dat alles op zijn plaats is om comfortabel te zijn en op de juiste manier te worden gehouden. De belangrijkste dingen om te zoeken in een goed passende sportbeha zijn:
Op de losste set haken moet de band strak maar toch comfortabel zijn en u in staat stellen gemakkelijk te ademen. (Na verloop van tijd verliest de band elasticiteit en wil je de haken zo nodig kunnen vastdraaien). Het zou NIET op uw rug moeten rijden. De riemen moeten nauwsluitend zitten, maar mogen geen rode vlekken achterlaten en mogen niet van je schouders vallen De kopjes moeten gevuld zijn maar NIET overlopen. Als de beha is aangesloten, wil je dat de draden tussen je borsten Nike Air Pegasus 83 Femme (de gore) plat op je borstbeen zitten of zo dicht mogelijk bij vlak mogelijk. De draden moeten de onderkant van uw borst volgen (beginnend in uw oksel maar u niet porren) tot waar uw borst uw borst raakt. Als de draad in je oksel prikt of te hoog tussen je borsten, probeer dan een kleinere kop. Wees niet bang om je sportbeha echt uit te testen in de kleedkamer, een goede bounce-test te geven of ter plaatse te rennen. Het is de enige manier om te weten of het voor u werkt en u niet ongelukkig wilt verlaten.
Als je twijfelt, als je ooit fit- of productadvies nodig hebt, is / r / abrathatfits de beste bron op Reddit. Niet alleen is er een schat aan informatie op hun wiki, maar de gemeenschap is uitstekend in het geven van advies.
Week 8 van mijn marathontrainingsplan en ik realiseer me dat ik niet veel heb geschreven over de nitty-gritty van het aantal kilometers dat ik al een tijdje heb afgelegd. Wees gerust, de kilometerstand Nike Air Max Tavas Dames is gestegen en de weken zijn afgevinkt. Het is echter pas deze week dat mijn afstand het onbekende ingaat.
De verste die ik ooit heb gelopen is 21 km en dat was tijdens de halve marathon van de Great Eastern Run in oktober. De langste die ik sindsdien heb gelopen, was de 12 mijl die ik afgelopen zaterdag liep, maar deze zaterdag ga ik het onbekende tegemoet en ren ik in één keer 14 mijl.
Dit is een hele mijlpaal, want het betekent dat ik tegen mezelf kan zeggen: "Het is prima - je kunt het, je hebt het eerder gedaan." De geruststellende bekendheid van de cijfers op het trainingsplan eindigt deze week. De vriendelijke 8s, 10s en 12s zijn verdwenen en zullen worden vervangen door ontmoedigende 14s, 16s en 18s.
Aan de positieve Nike Air Odyssey Womens kant (of een ander negatief, afhankelijk van hoe je het bekijkt), zijn er slechts zes weken van grote kilometers weken voordat ik begin met afbouwen. Tapering is iets waar ik denk dat ik goed in ben - het betekent in feite het verminderen van het aantal kilometers. Het gaat meestal gepaard met vrij spel om door te gaan met eten alsof je nog aan het trainen bent - ik denk dat ik daar zeker goed in kan zijn.
Een ding dat ik deze week heb geleerd, is dat het drinken van vijf pinten bier de avond voor je lange run niet meetelt als koolhydraatbelastend en je run niet eenvoudiger maakt.