Ik begon weer te rennen en mijn maag was niet gelukkig. Ik stopte om te lopen en het werd niet beter. Ik rende / liep een beetje en toen was rennen uitgesloten. Het was twee mijl terug naar huis of net minder dan een mijl tot het einde van het parcours en een vriendelijke pub. Dus ging ik verder, keek naar de struiken en was dankbaar dat het een rustige dag op het pad was.
Ik ging naar de kroeg, gebruikte hun faciliteiten en ging toen een tijdje buiten op de bank zitten. Ik heb mijn vrienden een sms gestuurd, ik had medelijden met mezelf en dacht erover om terug naar huis te gaan. Maar ik was van huis gegaan met een Royal Mail-pakketbericht Nike Air Max 2017 Femme in mijn rugzak. Mijn route was gepland om bij het depot te stoppen en een legging op te halen en vervolgens terug te keren naar huis.
Ik ging linksaf en liep de heuvel af naar Archway en mijn beenkappen. Vijf mijl later was ik weer thuis, gedoucht en die legging op de bank aan.
Het was geen leuke run geweest. Het was er niet een voor het runnen van selfies. Ik heb het niet kapot gemaakt. En daarom plaatste ik de foto hierboven op Instagram toen ik thuiskwam. Omdat het soms voelt alsof iedereen alleen maar plezier en spelletjes heeft terwijl Nike Air Max 270 React Damen ze gokken. Maar de waarheid is dat we allemaal af en toe vuilnisbelten hebben.
Ik passeerde de finish rond 2:05 uur en was blij met hoe sterk mijn benen aanvoelden, gezien het feit dat ik de dag ervoor 20 had gelopen. Bekend zijn met de cursus hielp omdat ik wist wat ik kon verwachten Nike Air Max 90 Mujer in termen van hoogtewinst / -verlies. Ik heb de Golden Gate Bridge de afgelopen paar jaar behoorlijk sterk geleerd, waar het vroeger meer een 'mentale uitdaging' was voor mij bij het vechten tegen de klim / afdaling.
We bleven het grootste deel van de race op hetzelfde tempo. Ik stopte om een ??paar foto's te maken, we liepen een paar keer en ik profiteerde van de waterstations terwijl ik zonder hydratatie liep. Chris is aan het trainen voor een Ironman, dus hij was op een fietstocht van 100 mijl op zaterdag gegaan ... ja, we zijn "dat soort Nike Air Max 95 Mujer gek" en gebruiken races als manieren om in de tweede helft van een back-to-back te geraken weekend. Het is echt de beste manier omdat je de energie en opwinding van de race kunt voeden ... en je krijgt een medaille aan het einde.
Ik heb onlangs een paar fitnesstrackers getest met gemengde Nike Air Max Command Womens beoordelingen. Een waar ik steeds opnieuw naar werd gevraagd (hier en in pubs) door mensen die graag iets op hun kerstlijst wilden zetten, was de Fitbit. Dus toen de mensen van Fitbit vroegen of ik er een wilde proberen, zei ik ja alsjeblieft en toen vroeg ik brutaal om hun topmodel.
Zoals ik zei toen ik laatst op de radio was over fitness-trackers, moet je, voordat je er een koopt, nadenken over wat je wilt. Er is een hele reeks verschillende dingen die ze kunnen meten, van hartslag tot hoeveel je slaapt, hoeveel stappen je neemt en hoeveel Adidas Ultra Boost Womens calorie?n je per dag verbrandt. En natuurlijk, hoe meer dingen je fitnesstracker kan meten, hoe meer het waarschijnlijk zal kosten. Maar of je al deze dingen moet weten, hangt af van wat je doel is.