Dit hotel was gewoon prachtig. Het was enorm en mooi. Ik liep zoveel mogelijk rond, terwijl ik nog steeds probeerde te beseffen dat ik de volgende dag een halve marathon liep. Met meer dan 50.000 vierkante voet (binnen / buiten) Nike Air Max 2017 Herrenruimte was het adembenemend. Van kleine tuinen met Japanse invloeden tot spa's tot lekker eten, het had het allemaal.
Er was ook een speciale promotie gaande dat weekend voor de aankomende film 'The Great and Powerful Oz'. Terwijl ik door het hotel liep, kreeg ik een heel mooie glimlach van een mooie vrouw. Het kostte me een halve seconde om te beseffen dat deze mooie dame er vertrouwd uitzag. Ik ben een pop-cultuur (en film) liefhebber, dus ik deed een dubbele take en dacht (was dat Rachel Weisz? - en ja, ik kende haar naam onmiddellijk). Toen ik de kamer verliet, dacht ik: "Ik moet om een ??foto vragen"Nike Air Max Thea Womens , maar ik ben te verlegen en toen ik me omdraaide, vertrok ze al snel voor haar interview / uiterlijk. Hoe dan ook, ik kreeg een glimlach van de vrouw van James Bond. Runner. Pavement Runner. Ha!
Eenmaal aangekomen bij de Adidas Zx Flux Femme expo waren het top-to-bottom "rock star" decoraties. Een ding over RnR-evenementen is dat ze weten hoe ze een expo moeten opzetten. Compleet met gigantische bewegwijzering en posters om de raceserie 2013-14 te promoten. Je moet denken "Ik zou daar graag willen rennen" op meerdere locaties in de VS (en de wereld - ik heb me opgegeven voor een kans om in Madrid te lopen!)
Toen ik door de hokjes reed, was het geweldig om informatie te zien en te krijgen over nieuwe merken en merken waar ik bekend mee was. Ik kreeg zelfs een snelle getuigenis over de voordelen van het drinken van chocolademelk na de run.
En ja Nike Air Presto Womens hoor, ik kwam een ??bekend gezicht tegen. Ik had geen idee dat collega Facebook-vriend (en 'Easy 10' gastblogger) Diana daar zou zijn. We zagen elkaar en praatten met elkaar hoe het ging en namen zelfs een foto samen. Hoewel seconden na deze foto, Chandra Wilson (Dr. Bailey van Grey's Anatomy) langsliep en Diana een foto met haar moest nemen. Chandra liep de race om geld en bewustzijn te verzamelen voor CureMito (een stichting om een ??lokaal centre of excellence op te zetten en te ondersteunen voor innovatief onderzoek, behandeling en educatie bij mitochondriale aandoeningen en functionele aandoeningen.)
Ik heb dit shirt ook gespot voor de First Lady - ik heb het niet gekocht op de expo, maar ik ben bekend met RnR-evenementen en weet dat ze spullen te koop hebben bij de finish. Ik heb een deal met mezelf gesloten: "Als de Nike Air Max Thea Mujer race goed gaat, dan zal ik het herdenken met een shirt voor baby meisje." De achterkant van de onesie had 2013 RnR Pasadena-info erop, dus ik wilde elke keer een goede herinnering hebben keer dat ik het zag. Ik denk dat alleen de tijd het zou leren.
Dit bericht is in twee helften: mijn persoonlijke race en vervolgens een beoordeling van de race zelf. Ga daarnaar toe als je hier bent om uit te vinden of je je moet aanmelden. In oktober rende ik de Royal Parks Half met als doel sub 1:45 te lopen. Het was mijn doel voor het jaar sinds ik weer begon te rennen na de baby. Ik wist dat ik fit genoeg was om het te doen, maar na de week van de race ziek te zijn geweest, gebeurde het niet.
De East London Half dook dit jaar op als een nieuwe race, en het was de perfecte pasvorm voor marathontraining: ver genoeg om te profiteren van de Nike Cortez Mens training, maar ver genoeg buiten de marathondag om echt te kunnen racen. Ik kreeg een gratis plek aangeboden van de organisatoren, dus ik heb me aangemeld in de hoop dat doel van vorig jaar te bereiken.
Ik voelde me goed in de week voor de race. Ik liep 8: 00 / mijl op de Winter Run 10k om te zien hoe het voelde, en besloot dat ik de helft een beetje sneller kon gaan. De race ging van start en onmiddellijk veranderde er iets rond mijn linkerheupflexor. Het is niet ergens waar ik eerder problemen heb gehad, dus ik dacht dat het, omdat het een koude ochtend was, los zou kunnen komen naarmate ik warmer werd.