Als fitnessprofessional wist ik het belang van krachttraining, maar vouwde Nike Cortez Womens het gewoon niet consistent in mijn trainingsplan. Jaren later kan ik zeggen dat het ontwikkelen van een kerncircuit dat voor mij werkt, het verschil heeft gemaakt in hoe ik me voel tijdens en aan het einde van mijn evenementen. Alleen al het kijken naar foto's van races die ik heb voltooid van 100k tot 100 mijl, spreekt boekdelen. Houd tijdens je seizoen rekening met je KERN.
Dus, welke krachtoefeningen Nike Cortez Hombre kunnen je kern het beste oefenen en hoe vaak moet je ze doen? Nou, het komt altijd neer op de hoeveelheid tijd die je hebt om te trainen. U moet uzelf minimaal drie dagen per week toestaan ??om zich tijdens het laagseizoen op deze gebieden te concentreren. Als het seizoen eenmaal is begonnen, kun je dat aantal terugbrengen tot een of twee keer per week. U hebt geen zware gewichten nodig. Lichte domme bellen van 5, 8 of 10 pond, Adidas Nmd Femme een medicijnbal van 4-8 pond of zelfs een lichaamsstaaf van 12 pond kunnen allemaal effectieve hulpmiddelen zijn om je core te trainen. Verzin je eigen circuit dat bestaat uit twee tot drie sets van 12-15 herhalingen.
Je kunt elke dag je buikspieren trainen en wilt misschien overwegen: planken, stabiliteitsbal crunches, Romeinse stoel knieliften of pilates mat werk.
De sleutel tot effectieve kerntraining Adidas Zx Flux Uomo is aandacht besteden aan vorm. Het gewicht is niet zo belangrijk als de functie. Ik ken veel sporters die zich meer zorgen maken over het gewicht dat ze tillen dan over het vermogen om de oefening correct uit te voeren. Je beste resultaten zullen gebeuren wanneer je de gebieden die je traint kunt isoleren. Een ander punt is om de trainingsmethoden vaak te combineren door evenwichts- en behendigheidswerk op te nemen.
Angst is de primaire motivator van de menselijke soort. Dit is de reden waarom adverteerders angst gebruiken om producten te verkopen. Angst dat we er niet zo goed uit zullen zien als we zouden moeten zijn om make-up, haarvervangende formules en kleding te verkopen. Angst dat we onszelf voor schut zetten om deodorants, prothesenlijm en tandenbleekproducten te verkopen. Angst dat we als mislukt worden beschouwd om Nike Air Max Thea Dames auto's, sieraden en horloges te verkopen. Dit is ook de reden waarom politici angst gebruiken om zichzelf te verkopen. Angst voor hun tegenstander en wat ze zullen doen, angst voor het tekort, angst voor de toekomst, angst voor mensen die niet zoals jij zijn.
Ik heb enkele van de meest competitieve trailraces in het hele land gelopen. Ik heb een US National Trail-titel en een Noord-Amerikaanse hardlooptitel gewonnen. Ik heb deelgenomen aan meerdere Amerikaanse Mountain Running-teams die deelnamen aan de Noord-Amerikaanse en World Mountain Running Championships. Ik ben in alle opzichten een ervaren atleet; Ik ben goed opgeleid, fit en gezond en leid een comfortabel middenklasse-leven. Ik heb liefhebbende en ondersteunende vrienden en familie. Ik ben trots en blij met mijn leven. Ondanks dit alles, als iemand me vertelt hoe Adidas Superstar Damen ongelooflijk ik ben en hoeveel ik hen inspireer, voel ik me een bedrieger.
Ze weten niet dat ik verlamd raak van angst als ik eraan denk om op de snelweg te rijden. Dat de gedachte om op een kruispunt te zitten ervoor zorgt dat ik een paniekaanval krijg. Dat ik mijn wandelingen, rennen en fietsen in de stad moet plannen om alle bruggen te vermijden. Dat ik bang ben om alleen op pad te zijn, omdat ik misschien stop met ademen. Ik vecht sinds de lagere school tegen paniekaanvallen en chronische angst. Ik heb geworsteld met lessen doorlopen en trappen lopen op de middelbare school. Hoewel ik jarenlang probleemloos heb gereden, ben ik de afgelopen 5 jaar bang geweest om te rijden. Dus wat weet ik over angst? Nou ja, veel. Angst speelt een grote rol in mijn leven.