Iedereen die ooit een gesprek met mij heeft gehad, heeft 4 verhalen gehoord binnen 1. Ik ben de koningin van raaklijnen en run-ons, die je uit de eerste hand zult zien in dit bericht. Mijn brein is in staat om 15 dingen tegelijkertijd aan te pakken, dus ik kan het niet helpen, maar van idee naar idee springen. Ik beschrijf het als een Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen creativiteitspremie ... tenminste dat is wat mijn leraren me zouden vertellen.
Ik werd gediagnosticeerd met Attention Deficit Adidas Eqt Support Adv Femme Hyperactivity Disorder (ADHD) in het derde leerjaar. Ik had geen echt idee van wat het betekende en of het goed of slecht was. Meerdere mensen zouden me vertellen dat ik veel energie had en dat ik moest kalmeren, maar dat ging gewoon in het ene oor en daarbuiten. Ik begreep niet wat er mis was met lachen en spelen (veel), maar ik herkende het feit dat ik mijn aandacht niet lang op iets kon concentreren.
In groep 5 herinner ik me dat ik in de klas zat en een film keek op Teddy Roosevelt. Ik bleef maar afdwalen naar afbeeldingen van een vrolijke rotund teddybeer. Vandaar sprong ik naar beelden van het bed van mijn zus en haar oneindige verzameling Boyd's Bears. Ze kosten een ton! Er was geen manier om ze allemaal met haar toelage te betalen ... Mama en papa moeten hebben geholpen met een beetje extra geld, wat helemaal niet Adidas Superstar Herren eerlijk was. Ik deed zoveel meer klusjes en verdiende de extra vergoeding. Ik zou met ze gaan praten toen ik thuiskwam, en ik zou de favoriete beren van mijn zus verbergen, alleen om haar te weerstaan. ??
Van de 3e klas tot de 11e zou ik elke dag na de lunch naar het kantoor van de verpleegster lopen om mijn pil in te nemen. Destijds was het middel van keuze Ritalin.
Hoewel ik er een hekel aan had om de Ritalin te nemen, hielp het me wel om me te concentreren. Ten koste van het veranderen in een stille zombie die altijd een zure maag heeft, heeft Ritalin vreselijke bijwerkingen, ik was in staat om geavanceerde plaatsingscursussen te volgen en een 4.0 te behalen.
Ik werd het grootste deel van de dag van mijn identiteit ontdaan totdat de pil weg was. Gelukkig was de timing perfect voor naschoolse sporten.
Hoewel ik moeite had om Nike Air Max Tavas Donna op te letten en stil te zitten, was de droom van elke coach waar. Er was geen activiteitsvoorschrift dat groot genoeg was om me te verslijten. Ronden rijden was saai, maar het was gemakkelijk. Mijn hockeycoach zou me extra ronden geven als mijn mond uit de pas zou raken (ik kan een beetje energiek zijn), maar dat was eerder een schande dan een vermoeiende straf. Ik bloeide op activiteit, hoe meer, hoe beter.
Tijdens het herfstseizoen zou ik strijden in zowel cross country (x-c) als hockey. Ik zou met het x-c-team de school verlaten, de ontmoeting winnen, dan in mijn moeders Pontiac Sunfire springen en ze zou me naar waar het veldhockeyspel werd gehouden (bedankt mam, je bent de beste). Ik zou een uniforme verandering in de auto doen en zou net op tijd bij de hockeywedstrijd aankomen voor de varsity-wedstrijd. Ik zou de hele game Adidas Zx Flux Donna spelen als het midden-midden (veel rennen voor aanval en verdediging), en soms zelfs een punt of twee toevoegen aan Nike Air Max Motion Damen ons winnende record. Ik kon niet genoeg krijgen!
Tegen het einde van de middelbare school had ik meerdere schoolrecords in track en xc gezet, mijn hockeyteam had een winnend record en mijn varsity-jack zat zo vol met overwinningspatches en glanzende do-dads dat ik kleurrijk genoeg was om in te marcheren de Mummers Day Parade. Dankzij mijn ADHD verpletterde ik het bij atletiek.