In feite bevordert de samenleving ongelooflijk verzwakte voeten vanwege de schoenen met veel kussens die de meeste mensen al sinds hun jeugd Nike Air Max 180 Femme hebben gebruikt. De meeste mensen functioneren zeer goed en krijgen een gevoel van stabiliteit met ondersteunende schoenen versus in een blote voeten conditie. Dit wil niet zeggen dat je eerst moet duiken en naar Vibram Five Fingers moet overschakelen, ook al zou dat een discrepantie zijn tussen de basislijnkracht van je spieren en de eisen van de activiteit, maar het suggereert wel dat hier misschien een plek voor is in je dagelijks leven. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen een biomechanische beoordeling moet laten uitvoeren door een getrainde fysiotherapeut om lichaamsbewustzijn te informeren over waar uw benen en voeten moeten worden geplaatst om de functie te optimaliseren en het risico op letsel te verminderen. Met een goed begrip van hoe je voet eruit moet zien wanneer deze actief is en op blote voeten staat, kan het Nike Air Pegasus 83 Mens dragen van een minimale schoen voor korte afstanden, zoals wandelen op kantoor of in de buurt, eigenlijk zeer gunstig zijn voor voetversterking. Dit kan een effectieve strategie zijn voor iemand met een strak schema die wat aanpassing in de voeten wil krijgen, maar moet veilig en correct worden gedaan (zie hieronder voor details). Omdat het wel zo'n bewuste activiteit wordt om je voetspieren aan te trekken, is het veiliger om in je standaardschoen te blijven voor trail en weg, omdat de meeste mensen niet in staat zijn om na elke stap na te denken over de voetpositie.
Veel werk toch? Daarom raad ik dit aan als een oefening voor korte afstandsactiviteit versus iets om te gebruiken bij elke stap voor de gemiddelde afstandsloper.
Oké, hoe zit het met de rest van die spieren die ik noemde? Er is een grote verscheidenheid aan oefeningen waaraan u kunt werken om de sterkte te optimaliseren voor verbeterde stabiliteit Nike Air Max Thea Womens tijdens het hardlopen. Hieronder heb ik vijf eenvoudige oefeningen opgesomd die betrekking hebben op de stabiliteitsspieren rond de enkel
Een ander belangrijk thema van stabiliteit op onstabiele sneeuw is het uitvoeren van oefeningen die gericht zijn op een enkel beenevenwicht. Dit vertaalt zich naar hardlopen terwijl we tijd doorbrengen op één been en grote controle vereisen. Door oefeningen op één been te doen, vereist u uw kern- en bekkenstabilisatoren om de activering te verhogen. Proximale stabiliteit in de romp en bilspieren is van cruciaal belang voor balanscorrectie. Hier zijn een paar van mijn favoriete thuishulpmiddelen om mijn evenwicht te betwisten die je kunt doen tijdens het kijken naar je favoriete Netflix-show of op kantoor aan de balie.
De grootste strategie voor letselpreventie bij elke activiteit is Adidas Gazelle Mujer om alles te benaderen met een graduele blootstellingsmentaliteit. Dit betekent dat als je nog nooit eerder hebt deelgenomen aan sneeuwrennen, het een slecht idee zou zijn om uit te gaan en een volledige loop van 10 mijl te doen. Je lichaam heeft tijd nodig om zich aan te passen. Begin met een lage kilometerstand, laat uw botten en spieren zich aanpassen en duw niet voorbij pijn. Onthoud altijd dat het cardiovasculaire systeem zich sneller ontwikkelt dan het bewegingsapparaat. Je hebt misschien het gevoel dat je klaar bent om die extra mijl te zetten, maar je lichaam huilt misschien om een ??pauze. Fout aan de kant van conservatief met je eerste pogingen en verhoog langzaam naar tolerantie.