Op echt lange, warme dagen draag ik Nike Cortez Womens ook een blaas water in mijn rugzak, net als een back-up. Of als ik meer moet gebruiken om op mijn hoofd te gieten, is het leuk om ook wat in mijn pakket te hebben.
Als u ervoor kiest om door waargenomen dorst te gaan, moet u daar rekening mee houden. Naarmate de vermoeidheid toeneemt, kan de perceptie van dorst scheef komen te staan ??en kunnen we vergeetachtig worden. Onze coaches vinden dat mensen die drinken door waargenomen dorst meestal minder drinken dan mensen die op een schema staan.
Ik zei tegen een vriend: "Ken je die straatnaamborden met de woorden" dik geregeld "? Dat is zo'n beetje een verklaring van hoe ik me op sommige dagen voel over mijn lichaam. "Ik ben een beetje" dik geregeld "in het midden. Een deel daarvan heeft te maken met wat ik eet: suiker en tarwe doen me opzwellen alsof ik vier maanden zwanger ben. Nike Blazer Low Damen De rest van de tijd? Het is gewoon mijn 55-jarige slappe lichaam.
De donut van liefdesgrepen op mijn achterkant en slappe borsten die twee kinderen elk twee jaar verzorgden, zijn allemaal aangetrokken naar mijn middensectie. Andere dingen begonnen ook te vallen: mijn meiden lieten me in de steek, urine-incontinentie bracht me in verlegenheid met een niesbui, hoest of het ergste tijdens het rennen. En een milde baarmoederverzakking hing als een golfbal in mijn vagina.
Deze lichamelijke veranderingen stoorden mijn psyche echt. Ik haatte het om een ??kussentje te dragen om te dansen op de bruiloft van mijn dochter. Ik haatte het altijd om zwarte trainingskleding te dragen om mijn natte kruis te maskeren. Ik stopte goed met hydrateren, dus ik zou geen volle blaas hebben. Mijn Ob / Gyn vroeg elk jaar op mijn jaar of ik "klaar was om" Asics Gel Lyte 5 Hombre deze problemen aan te pakken. Dat was ik niet - niet omdat ik dat niet wilde, maar omdat mijn verzekering niet zou betalen voor een "electieve" blaasdoek om de incontinentie te corrigeren. Toen kreeg ik de diagnose uteriene poliepen. Ha, ha! Dit was mijn kans om een ??verzekering te krijgen om mijn baarmoeder te verwijderen en mijn blaas in één keer te repareren.
Elizabeth gaat een ritje maken op de paden. Dat heb ik gedaan en ik heb er geen spijt van. Ik vind het een van de beste dingen die ik heb gedaan om mijn prestaties en zelfvertrouwen als hardloper te vergroten. Ik jog, ren en dans met verlatenheid. Ik doe yoga en nies zonder angst. Ik hydrateer royaal.
Dit deed me nadenken over welke andere lichaamsaanpassingen ik heb gedaan of moet doen om verder en langer op paden te reizen als mijn beste zelf.
Ik vertelde mijn Nike Air Pegasus 83 Womens kapper dat ik mijn haar wilde laten groeien zodat ik het in een paardenstaart kon verzamelen. Een staart die in de nek van mijn nek stuitert als ik ren, geeft me kracht. Ik kan niet volledig uitleggen waarom dit me de macht geeft, maar het kan iets te maken hebben met toen ik een kind was. Ik had altijd lang haar en een paardenstaart en ik herinner me dat ik door het bos rende met mijn haar over mijn rug slingerde en me zo levend voelde. Mijn stylist merkte op dat hij niet dacht dat lang haar er goed uitzag voor vrouwen in de vijftig. Nou dan. Ik wisselde van stylist.
Al meerdere jaren vecht ik tegen depressie. Verschillende brekende, snikkende verliezen samen met een familiegeschiedenis van angst maken me constant bang voor het ergste. Hardlopen verbetert mijn geestelijke gezondheid, alleen draven over smalle paden door het bos helpen mijn gebroken plekken aan elkaar te naaien. Maar Nike Air Max 270 Mujer het was niet genoeg om de overweldigende gevoelens van hopeloosheid terug te slaan. Dus ik neem een ??antidepressivum. Als verpleegkundige voel ik me op mijn gemak met medicijnen. Dat kleine halve tabje in de ochtend geeft me rust als zonnestralen in mijn ziel. Ik wou dat alleen sporten de zwarte wolk boven het hoofd kon houden, maar dat is het niet.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar vrouwen die borstverkleining hebben gehad om hardlopen minder pijnlijk te maken. Ik las over hoofdpijn, rugpijn en verhalen over 'geen sportbeha ondersteunend genoeg', evenals moeilijke hersteltijden na borstverkleining. Ik kan me de fysieke en emotionele tol voorstellen die dit vereist voor elke vrouw die hard en goed wil kunnen rennen. Borstverkleining is ernstig met een potentieel verdriet geassocieerd met het verlies. Maar grote borsten voor hardlopers kunnen geweldige prestaties in de weg staan.Nike Air Max 270 Mens Afscheid nemen van de meisjes, ondanks het verlies, kan veel meer winst opleveren.