Ga van de zuidelijke spurt van de Cross Trail langs vele houten bruggen, neergeslagen bomen-draaide bruggen omhoog naar Indian River Falls. De watervallen zijn niets te opwindend, maar het pad slingert mooi langs de rivier en Nike Internationalist Mens heeft een touwzwaai aan het begin als je zin hebt in een poolduik. Breng beerspray en kijk uit voor ijs als het geen zomer of late lente is.
Thimbleberry, Heart, & Beaver Lakes + Herring Cove: 10 Mile (ish) Loop Maak een avontuurlijke lus vanaf de Thimbleberry Lake trailhead ten zuiden van de stad, tot aan Beaver Lake bij de dam die de elektrische voeding voor de stad is. Je wordt beloond met hoogtevermeerdering, oude groei, een mooi ontwikkeld pad naar Beaver Lake met mooie uitkijkposten, muskegs en houten voetbruggen. Ga het pad naar het zuiden af ??naar Herring Cove, waar je een verbluffende zonsondergang van het geluid kunt zien, en ga terug op de grindweg langs Sitka Sound langs het fort van de beer naar het Walvispark. Grijp je kans om een ??beer te spotten terwijl je je hammies op de prachtige balkons strekt en ga dan ongeveer Adidas Superstar Dames anderhalve kilometer terug op Adidas Zx 700 Damen weg naar je startpunt.
Ga vanuit de stad naar het zuiden en park bij de Mt. Verstovia trail head. Wandeling / ren (hoewel meestal wandeling) het pad (dat ijzig laat in de lente kan zijn) naar Mt. Verstovia. Wees voorbereid op verbluffende weergaven van het geluid en de pijlpuntpiek, en enige belangrijke hoogtewinst.
Ga het Gavan Hill-pad op vanaf het bord op de goed gemarkeerde Cross Trail. Je gaat menig trap op om toegang te krijgen tot dit prachtige uitzichtpunt. Als er niet veel sneeuw is, kun je verbinding maken met Harbor Mountain en een grote lus maken voor jezelf. Of je kunt gewoon terug naar beneden gaan nadat je hebt genoten van de bergen en het geluid (en je goed geplande picknicklunch).
Er zijn drie supermarkten in Sitka om uw lange termijnbehoeften in te slaan: Marktplaats in de stad (wat mager maar beheersbaar is), Nike Internationalist Womens Lakeside (dicht bij de stad) of SeaMart (ongeveer 3 mijl ten noorden van de stad, maar de grootste selectie van Costco's beste, plus de beste weergave van de supermarktparkeerplaats). Na een hele dag avontuur ga je naar Mean Queen en smul je van hun grote pizza's en salades. Het tabblad zal niet goedkoop zijn, maar ze hebben altijd een brouwsel van $ 3 van de tap en een prachtig Sitka sound-uitzicht. North Sister Crepe and Juice Bar heeft beperkte openingstijden, maar is geweldig voor een kleine acaikom, Alaska-crêpe of sap van de dag. Ga naar Baranof Island brouwen net ten zuiden van de stad op Sawmill Creek Road voor wat inlandse Sitka Spruce Tip Ale om van te genieten met je huisgemaakte zalmdiner.
Als ik terugkijk op mijn creditcardafschriften, zouden ze laten zien dat ik elk jaar in februari een vakantie plan. Het is de maand Nike Air Max 180 Dames waarin ik mijn cv bijwerk en solliciteer op droombanen op plaatsen die ik nog nooit heb bezocht, en waarschijnlijk meer zon zal hebben. Februari in Buffalo, New York is grijs.
Tijdens een typische lunch afgelopen februari zat ik door Instagram te scrollen om wat kleur te vinden. Trail Sisters plaatste een promotie voor hun eerste Run With Her Retreat ooit in Boulder, Colorado. Ik was ge?ntrigeerd. Boulder staat op mijn lijst met reisbakken sinds de eerste keer dat ik de film Catch and Release zag, een eigenzinnige rom-com die zich afspeelt in een idyllisch stadje vol outdoorliefhebbers en kruidentheiliefhebbers.