Bijna zes maanden geleden ging ik naar de stemming voor de marathon van Londen in 2010. Die maanden zijn vrij snel gegaan, maar de laatste dagen zijn voorbijgegaan. Een brief Asics Gel Lyte 5 Womens is ergens in het postsysteem onderweg om me te vertellen of ik een plaats heb of niet.
De afgelopen dagen heb ik ijverig op de post gewacht om te zien dat het wachten niet voorbij is. De marathon van Londen, zich realiserend dat stakingen in verschillende delen van het land sommige brieven hebben vertraagd om door te komen, hebben gezegd dat ze maandag een e-mail zullen sturen om alle 120.000 mensen die aan de stemming hebben deelgenomen te laten weten of ze ' heb geluk gehad (of pech, afhankelijk van uw standpunt) genoeg om een ??van de 30.000 ish-stembiljetten te krijgen.
Het thema van deze week zijn nummers die nog nooit uit uw afspeellijst zijn verwijderd nadat ze zijn toegevoegd.
Hier is de beschrijving:
“Ik wil een aantal nummers zien die voor altijd in je afspeellijst staan ??en nooit zijn weggeweest. Wat is een "Nike Air Vapormax Womens MUST HAVE" -nummer dat altijd in je afspeellijst staat. "
Dit zijn de regels:
Something Old: liedjes die minstens 5 jaar oud zijn. (Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de omzet van muziek gebeurt snel.) Something Current: liedjes die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Iets om te overwegen: dit is de categorie jokertekens. Voel je vrij om elk nummer te vermelden: oud, actueel, schuldig plezier, underground, wat dan ook.
De algehele run was typisch en als ik mijn Garmin niet had gehad, zou ik nooit iets anders hebben geweten, maar die twee mijl hadden absoluut een "briljant" gevoel. Ik moet op de een of andere manier in de zone zijn geglipt en niet één, maar twee snelle kilometers hebben geranseld. Kunnen het de schoenen zijn?
Ik sprong de nacht voor het slapengaan op de schuimroller en sliep Nike Cortez Hombre in compressiekousen en dijmouwen, waardoor mijn benen misschien verfrist aanvoelden voor deze run ... maar wie ben ik om te argumenteren met "supercoole schoenen maken je super snel".
Mijn benen hebben Adidas Superstar Donnade laatste paar dagen een beetje doorgemaakt. Op een zaterdagavond werd ik niet minder dan 18 keer gebeten tussen mijn enkel en mijn knie?n, niet alleen dat, maar de beten zwollen op. Dus het was waarschijnlijk geen geweldig idee om 4 mijl op zondag te rennen. Het was zelfs een slecht idee - mijn benen vonden het niet leuk en ik ook niet. Mijn ledgs voelde als lood.
Mijn herstelperiode van 2 mijl op maandag was iets beter, maar was in een heel langzaam tempo - ongeveer een halve mijl hoorde ik iemand vlak achter me en was ik bang dat als ik me omdraaide om iemand te zien met een zimmer-frame op zoek naar een duidelijk stukje Nike Air Max 180 Damen pad om me in te halen.
Gisteravond waren de beten eindelijk gestopt met jeuken (maar hadden ze een aantrekkelijke blauwe plek van het blauwe plekje achtergelaten), dus besloot ik om nog een keer naar Nike Air Pegasus 83 Herren huis te rennen van mijn werk. Ik slaagde erin om na 1 uur 41 minuten van hobbelend meevoeren door voetgangers en verkeer naar huis te hobbelen en tegen de occasionele fietser te schreeuwen om 'van het trottoir af te komen'.
Voor degenen onder u die niet bekend zijn met de bezienswaardigheden van Zuid-Londen, zou ik Stockwell, Tooting en Elephant and Castle (in het bijzonder de onderdoorgang onder de rotonde die naar wee ruikt) aanbevelen, als recht bovenaan uw lijst geplaatst. Na drie bovengrondse afdalingen over de lengte van de ondergrondse grond ten zuiden van Waterloo, wil ik mijn route naar huis opfleuren, mogelijk met een beetje actie langs de rivier.