Er zijn veel lessen uit het hardlopen die kunnen worden toegepast op verschillende aspecten van je leven. Tegenspoed overwinnen, doorzetten wanneer het moeilijk wordt en al die karmische dingen die me op een dag een beter mens kunnen maken. Maar daar gaat dit bericht niet over. Dankzij de lessen die ik heb geleerd tijdens het hardlopen, kan ik veel harder feesten dan ik eerder dacht.
Voorbereiding op een groot avondje uit lijkt veel op een race voorbereiden. Terwijl ik dit typ, wrijf ik me een weg door een paar liter water. Ja, hydratatie is van cruciaal belang zowel voor als na de race / feest. Dus voordat je naar de wodka reikt, pak je eerder Nike Air Max Thea Damen op de dag naar het water en voel je je de volgende dag aanzienlijk minder rot.
Zoals elke hardloper weet, is schoenkeuze van cruciaal belang. Rekening houdend met het terrein, de afstand en de tijd op je voeten die je evenement met zich meebrengt, moet dit allemaal je keuze van schoen informeren. En alleen rookies dragen een gloednieuwe schoen voor een evenement - schoenen hebben eerst een flink aantal mijlen nodig voordat ze bij grote gelegenheden kunnen worden losgelaten. Heb je hieldemping nodig? Bestaat er gevaar voor blaren? Zal Vaseline helpen? Als al het andere faalt, kun je altijd op blote voeten gaan.
Uw brandstofstrategie zal waarschijnlijk worden ge?nformeerd door een lang proces van vallen en opstaan. Wat zit goed op je buik, en waar kan je niet tegen? Jarenlange ervaring vertelt me ??dat Lucozade-gels en tequilla Nike Cortez Damen worden gemaakt door dezelfde combinatie van kwaad en pijn. Maar ik weet nu dat een rum en cola elke vijf mijl zullen zien dat ik de finishlijn passeer en die medaille om mijn nek krijg. Dat en een grote maaltijd vooraf!
Dan is er pijn. Er moet een zekere hoeveelheid pijn worden doorstaan ??om als kampioen de finish te bereiken. Je voeten zullen branden van het beuken op de dansvloer, je zult moe zijn en je wilt opgeven, gaan zitten, gaan slapen. Neem het van iemand die zich in een bal heeft opgerold en in nachtclubs in zowel Amsterdam als Ierland heeft geslapen: slaap is de vijand en zal alleen leiden tot slechte tijden - met name dingen die van je worden gestolen.
Als het op hardlopen aankomt, is de marathon zover als ik tot nu toe heb. Maar als het gaat om plezier hebben, ben ik een ultra-atleet. Vier dagen rijtjes drinken? Nike Air Pegasus 83 Herren Geen probleem. Elke ochtend aan het werk gaan en een goede werkdag doorbrengen zonder te dutten / braken / te ademen? Reken maar op je billen. Dankzij hardlopen kan ik feesten als een Olympi?r - en altijd slagen voor de urinetest.
Britten: er staat ons een vierdaags weekend te wachten, en nog een volgend weekend. Denk als een ultra runner, bezit dat weekend en ga door tot het ochtendgloren. Je koningin verwacht.
Afgelopen dinsdag had ik een race van 3 mijl op slechts twee mijl van mijn voordeur. Wat handig! Alleen was ik nog in Griekenland. Er is een enorm bedrijf rond het doen van races in buitenlandse provincies en je zou duizenden ponden kunnen uitgeven aan de marathon van de Chinese Muur, de Everest-marathon en dergelijke. Maar ik denk dat ik misschien wel de eerste persoon Nike Air Max 270 Womens in de geschiedenis ben van het rennen die 1.350 mijl heeft afgelegd om een ??race van 3 mijl te doen die voor hun deur begon. Om 4 uur 's middags landde ik in Gatwick en sprintte ik, zonder bagage te hebben, door het grootste deel van de aankomsthal. Er leek niemand in de buurt te zijn en binnen een half uur na de landing zat ik in een trein en om 5.30 uur was ik thuis. Dit was een PB voor deze afstand en een goed voorteken, dacht ik, voor mijn race later.
Teruggebracht naar 7,15 en ik stond in de rij aan het begin van een handicap van 3 mijl. Als je nog nooit een van deze races hebt gedaan voordat het ingewikkelder klinkt dan het is. Iedereen krijgt een ‘handicap’, dus de langzaamste lopers beginnen als eerste en de snelste gaan als laatste uit met alle anderen wankelend tussen de snelheid. Het idee is dat iedereen rond dezelfde Nike Internationalist Mens tijd moet eindigen en je moet proberen die voor je te vangen. Het klonk verwarrend, maar ik hoefde alleen maar naar mijn naam te luisteren en dan te rennen toen het me werd opgedragen.