Ik weet dat de zomer officieel volgende maand eindigt, maar omdat kinderen (niet de mijne) zich klaarmaken om terug naar school te gaan en de zon elke dag een beetje eerder ondergaat, voelt het zeker alsof het te snel ten einde loopt . Mijn hardloopschema na de dag van mijn vader is redelijk ingehouden, maar ik ben helemaal Nike Air Vapormax Damen klaar voor de maand augustus met DEZE UITDAGING en klaar om mijn training op te voeren voor een zeer drukke herfst (wordt later aangekondigd).
Afgelopen zondag heb ik de Giant-race halve marathon gelopen en geprofiteerd van een nieuwe favoriet in mijn hardlooprepertoire: nieuwe huidproducten, met name Liquid Bandage.
Hier is hoe het ging: Omdat het een race met San Francisco Giants-thema was, was het vrijwel verplicht dat ik mijn oranje compressiekousen droeg. De zorg was dat ik die meestal gebruik voor herstel, en niet echt voor hardlopen (ik gebruik daarvoor mijn compressiemoffen). Om mogelijke blaren op mijn voeten te voorkomen, omdat de compressiesokken dunner zijn dan wat ik normaal tegenkom, heb ik het vloeibare verband royaal aangebracht op mogelijke hot spots op mijn voeten. Voorkomen is beter dan genezen.
Hoe Nike Internationalist Dames ging het in zijn werk? Gelukkig geen blaren. Dat is de tweede keer dat New Skin Liquid Bandage doorkomt en het helpt me om een ??aantal zomerse races zonder blaren te voltooien. Als je hotspots hebt, raad ik aan om het vloeibare verband eens te proberen of hun anti-schurende spray. Je kunt het vinden op de meeste vrij verkrijgbare apotheeklocaties.
Veel hardlopers hebben een hekel aan de term ‘leuke run’. Ze denken dat het een georganiseerde run van minder dan drie mijl beschrijft waar de meeste mensen rennen (of meestal wandelen) in fancy dress en geld inzamelen voor een goed doel, maar zich niet echt zorgen maken over hoe snel ze de cursus afmaken. Maar ik wil de term graag terugvorderen. Ik zou graag trots kunnen zeggen: 'Ik maak me geen zorgen over tijd - ik doe het als een leuke run'.
Wanneer wordt een marathon een leuke Nike Air Max 2017 Femme run? Het is duidelijk dat wanneer, ongeacht de snelheid of dat je geld inzamelt voor een goed doel of niet, het leuk is. Op zondag liep ik de Brighton Marathon met mijn vriend SportyGirl. Het was haar eerste marathon en mijn derde. Ze wilde het in minder dan 4 uur en 30 minuten afmaken en ik wilde het in een gemoedelijk tempo uitvoeren als een lange trainingsrun voor de marathon van Edinburgh. Dus liepen we samen.
Het was een interessante ervaring om langzamer te lopen dan Nike Air Vapormax Mujer mijn doeltempo voor de marathon. Ik was niet zo nerveus voordat we begonnen, ik bleef de hele tijd ontspannen, ik was in staat om naar andere lopers te kijken die ik kende onderweg en ze allemaal te juichen en, belangrijker nog, ik was in staat om geniet van de sfeer en geniet ervan.
Ik kon lachen om de tekens met de tekst ‘Voeten doen pijn? Dat komt omdat Nike Cortez Dames je zoveel ezels schopt 'of' Moge de cursus met jou zijn 'en' Ga compleet vreemden 'dan bedank de supporters voor het blijken. Ik danste met mijn armen op de muziek die langs de baan werd gespeeld en ik gaf elk kind dat zijn hand in mijn richting stak vijf.
De laatste paar kilometers rennende iedereen om me heen alles om de eindstreep te halen en ik voelde me een beetje slecht dat ik nog steeds behoorlijk rustig aan het rondrennen was en, in mijn gedachten, cheers steelde die Nike Air Pegasus 83 Damen ze nodig hadden. Maar dat wil niet zeggen dat een marathon lopen in een langzamer tempo dan ik kan gemakkelijk was, want dat was het niet. Je energieniveaus zijn hoger, maar je voeten en benen hebben nog steeds 26,2 mijl afgelegd en hoe snel of langzaam je het ook doet, dat is nog steeds behoorlijk ver.
De Brighton Marathon van zondag was de leukste lange Nike Air Max Motion Dames run die ik ooit heb gedaan. En hoewel ik niet wandelde of geld inzamelde voor een goed doel, zou ik het zeker een leuke run noemen en daar trots op zijn.