Goede vraag. Ik ben DAT KINDA CRAZY, maar dat wist je. Ik hou van uitdagen wat mijn lichaam kan doen en ik hou van de sfeer van een race. Ik heb altijd de Goofy-uitdaging willen Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen doen (halve zaterdag, volledige zondag), dus dit is BETER dan dat. Eerlijk gezegd denk ik er al over na of de volledige / volledige mogelijkheid een mogelijkheid is (maar dit jaar niet).
De Adidas Gazelle Dames andere factor is dat ik hard train voor het spijkeren van een marathon van 3:30 begin december en dit is een geweldige manier om te trainen. Ik hou ervan om op back-to-back dagen te rennen en op vermoeide benen te duwen. Met deze race drie weken voor die race beschouw ik dit als een geweldig trainingsweekend - zoals ik al zei, DAT KINDA CRAZY.
Ik blijf het hele weekend op mijn telefoon met tags, vermeldingen en foto's in overvloed, dus houd de offici?le # SA2LV-tag in de gaten.
Dat was de New Balance HI-VIZ Beacon Jacket - het combineert prestaties en veiligheid voor ons hardlopers die de nacht bezitten. Ik nam enkele foto's van de "one-of-a-kind glow in the dark luminance", maar het deed het geen recht in vergelijking met die video. Laten we de beschrijving van New Balance eens bekijken voordat we de beoordeling induiken:
New Balance HI VIZ Beacon jas ? Het HI-VIZ hardloopjack Nike Air Max 270 Dames van New Balance integreert drie belangrijke elementen voor een beter zicht onder alle omstandigheden met weinig licht:
De eerste is het gebruik van een hoge zichtbaarheidskleur die kan helpen de aandacht te vestigen op de atleet tijdens omstandigheden met weinig licht, zoals de groene gekko van de mannen en het vurige koraal van de vrouwen. Het tweede element gebruikt reflectiviteit in belangrijke gebieden, zodat licht van externe bronnen, zoals een auto of straatlantaarn, de zichtbaarheid van de atleet kan garanderen. Het derde element dat de Beacon-jas een belangrijk onderdeel van de uitrusting van elke sporter maakt, is een unieke gloed in de donkere helderheid. In slechts 10 minuten en onder elke lichtbron laadt het jack volledig op en gloeit het, zodat de atleet veilig door zijn training kan komen.
Dit was echter voordat ik bijna flauwviel in het zwembad. Ik begon me Nike Air Max Thea Womens duizelig te voelen en moest een paar minuten op de zijkant gaan zitten voordat ik mijn laatste twee lengtes afmaakte, bang dat de badmeester zijn uniform nat moest krijgen om mij te redden.
Het zwembad vroor deze week. Een bord bij de receptie informeerde zwemmers dat als gevolg van een probleem met de verwarming de zwembadtemperatuur ‘koeler dan normaal’ was. Het leek meer op een spontane open water zwemsessie, maar zonder de wetsuits.
Het koude water in combinatie met mijn lage bloeddruk en de overtuiging dat ademen me alleen maar vertraagde, zou achter de duizelingwekkende, bijna flauwvallen kunnen zitten.
Dus misschien is mijn zwemcoach iets te overmoedig in mijn zwemvaardigheden. Het is tijd om weg te stappen van de 70.3-websites! Voor nu tenminste.