Ik moet er nog in racen, ik bewaar dat voor RnRLA Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen aan het einde van deze maand - leek een Nike Air Max Tavas Womens geschikte plek om ze te debuteren. Maar ze hebben me zeker geholpen de juiste gemoedstoestand te krijgen voor mijn nieuwe trainingsstijl. Zoals ik al eerder heb gezegd, geeft het rennen in koele tinten je dat gevoel als een elite-racer te zijn. Het geeft je net dat beetje extra zelfvertrouwen in een trainingsrun, of dat gevoel dat je "klaar voor de start" bent wanneer je aan de startlijn bent. Het zijn de kleine dingen die accessoires doen waardoor je je klaar voelt.
Terugkijkend op mijn kalender 2014 is er dit jaar nauwelijks een weekend geweest waarin ik niets heb gedaan. Training, races, meer training: ik heb een marathon, halve marathon, 10 km, de run leg van een 70.3, Olympische triatlon, half-ijzer triatlon, geprobeerd Ironman en mijn 'ijzeren persoon', evenals een paar sportives. Het was leuk, maar in september was het tijd Nike Air Pegasus 83 Hombre voor rust. Dus ging ik op vakantie.
Sommige Nike Air Max Command Femme mensen hebben post-race blues nadat een groot raceseizoen is afgelopen. Ik vind dat ergens weggaan waar de lucht en zee veel blauwer zijn, een goed tegengif is. Dus ging ik naar Sardini?, waar het elke dag zonnig en 30 ° C was, en waar het bier en ijs koud en overvloedig waren.
Ik nam natuurlijk mijn hardloopschoenen mee, maar rende omdat ik dat wilde en niet omdat ik voelde dat ik moest. Ik rende een heen en terug vier miler naar en langs het strand waarop ik wist te verdwalen. En ik rende drie mijl rond een lagune met wilde flamingo's erin. Dat was best leuk.
Ik nam ook mijn bril op. Het water was warm en helder en ik zag vissen onder me zwemmen terwijl ik verder zwom. Ik volgde een paar vissen, onderzocht een kleine grot en rommelde over een aantal verzonken rotsen zonder er bij na te Nike Air Max Thea Womens denken. Ik zwom in de zee, waar ik de Adidas Ultra Boost Damen bodem niet kon raken en ik was niet bang.
Ik begon te leren zwemmen om een ??triatlon te voltooien. Weken en weken ging ik naar een groezelig zwembad in Victoria toen het buiten koud en donker was en ik deed wat mijn coach mij vertelde. Ik stapte met nat haar op de buis en kwam laat, moe en hongerig thuis. En het was het allemaal waard. Omdat ik nu op plaatsen zoals Sardini? kan zwemmen.
Het was een geweldig einde van een leuk seizoen en gaf me voldoende tijd om na te denken over wat ik volgend jaar wil doen.
Er staan ??nog een paar races op mijn kalender voor 2014 waar ik naar uitkijk. Ze worden een grote uitdaging, maar in plaats van het einde van de uitdagingen van dit jaar te zijn, zijn ze het begin van de volgende. Daarover binnenkort meer.