Een voorbeeld hiervan is: de nabije oorzaak van mijn training is om goed te concurreren in de westerse staten. Als mijn verre doel is om te groeien als een persoon met een goed karakter, dan zal ik die enge oefening gebruiken tegen het einde van het werken aan mijn deugd. Als mijn uiteindelijke doel is om meer gedisciplineerd te zijn, dan moet mijn rennen dat grotere doel weerspiegelen en erdoor worden getransformeerd. Dan - win, verlies of vuur - zal ik in discipline zijn Nike Air Pegasus 83 Mens gegroeid door mijn training voor de race.
Evenzo, als mijn doel op afstand is om goed van mensen te houden, dan zullen mijn training en racen die liefde weerspiegelen - zoals door te investeren in jongere hardlopers, trail-tijd te delen, de trails te behouden zodat ze een hogere legaatwaarde voor toekomstige generaties hebben en racen met integriteit om goed van mijn concurrenten te houden. Dit zijn praktische investeringen die ik in mijn training doe, maar het zijn geen dingen die verloren kunnen gaan door geannuleerde races, slechte dagen of blessures. Het zijn veilige investeringen.
Zoals ik al zei, ik kan je niet vertellen wat je externe oorzaak is. Dat moet je zelf uitzoeken. Maar het hebben van iets meer solide waarin je investeert, voorbij de uitkomst van races, is van onschatbare waarde voor het geven van je leven Nike Air Max Thea Damen coherentie en het richten van je training op vruchtbare doelen die verder reiken dan zichzelf runnen.
In juni 2008 stond ik in een menigte lopers in Olympic Valley en ontdekte ik dat mijn doelrace was afgelast. Op wat sindsdien een van de meest leerzame momenten van mijn leven is geworden, tikte mijn moeder - die achter me stond in de menigte - op de schouder nadat de aankondiging was gedaan en fluisterde: "Je zult blij zijn door dit toch? ”Nee, ik was niet van plan om blij te zijn, om eerlijk te zijn. Maar ik ben sindsdien langsgekomen. Mijn geannuleerde doelrace was zeker teleurstellend, maar het was geen aanleiding tot wanhoop omdat mijn externe oorzaken veilig zijn voor mijn prestaties.
Het is die tijd van het jaar waar mijn coaching-e-mailinbox wordt overspoeld met atleten die zich zorgen maken over aankomende wedstrijden met warm weer. Hardlopen in extreme temperaturen eist Nike Air Max 270 Damen zijn tol op het hele menselijke lichaam en kan van ultrarunning echt een uitputtingsslag maken. Onze zorgen zijn inderdaad gebaseerd op een rationeel begrip van de negatieve effecten van warmte op atletische prestaties en het ongemak dat het veroorzaakt.
Maar ligt het naderende noodlot echt aan de horizon? Het antwoord is nee! Er zijn een aantal door wetenschap ondersteunde strategie?n om cool te worden voordat je racet en koel te blijven zodra het pistool afgaat. We zullen het hebben over welke koelstrategie?n er momenteel zijn, waarom ze werken en hoe u deze effectief kunt toepassen in uw racedagstrategie. Ons uiteindelijke doel met dit artikel is om de stress te verlichten die je kunt voelen bij het plannen van een hete race.
Wat echt cool (letterlijk) is aan dit onderzoeksgebied, is dat er op dit moment heel veel gebeurt. Met de Olympische Zomerspelen 2020 in het warme Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen klimaat van Tokio, Japan om de hoek, worstelen fysiologen en nationale sportbesturen. Tokyo 2020 zal waarschijnlijk de populairste Olympische Spelen ooit zijn, en trucs om atleten vóór en tijdens hun optreden koel te houden, kunnen het verschil betekenen tussen een medaille of geen medaille.
We volgen en ultralopers concurreren veel langer Nike Air Max Thea Mujer dan Olympische evenementen. Dus je vraagt ??je misschien af: kunnen we echt leren van onze broers en zussen op kortere afstand? Het antwoord is, ja, met enkele toegevoegde nuances, we kunnen veel wegnemen van het onderzoek dat in het veld en in het laboratorium is uitgevoerd naar onze tegenhangers op de weg en op het spoor. Laten we daar eens in duiken.