Hij zal terug zijn in Chamonix, Frankrijk aan de UTMB startlijn in augustus. "Ik voel me er echt goed bij. Ik heb onlangs de onoffici?le John Cappis [35k dikke kont] in Silverton gedaan, die echt steil en off-trail is, en ik voelde me geweldig. En mijn training is precies waar ik het wil hebben. Klop op hout, eindelijk gaan dingen voor mij werken ... "
Hij geeft toe dat hij 'geen grote fan' is van de razzamatazz die er is - en misschien is zijn relatieve verlegenheid op sociale media waarom hij op een donker paard lijkt. "Het is geweldig om de opwinding voor de race te zien. Maar de week ervoor is behoorlijk overweldigend. Ik vind het niet erg om op straat te worden erkend als hardloper, maar tegelijkertijd is dat niet mijn Nike Air Max 90 Donna favoriete bezigheid, foto's maken met mensen. Ik ben graag meer ingehouden. Het is gewoon Nike Air Max Command Womens een heel andere sfeer dan ik gebruik. "
Ook sociale media, beschrijft hij als: "Er is een verplichting om verplichtingen na te komen, zelfs als ik dat niet noodzakelijk wil. Maar ik denk dat een deel van het krijgen van deze kansen om deze grote races te doen, is mensen iets meer over mezelf te laten weten. Ik doe mijn best. Maar het is absoluut geen favoriet tijdverdrijf van mij. "
Als kind hield ik van vissen in de Nike Cortez Damen meren en kreken. Ik heb ook genoten van zwemmen, kreek stampen, brug springen en een goede lancering van een touwzwaai. Maar in het water zijn is niet noodzakelijk voor mijn plezier ervan. Een van de dingen die ik het leukst vind, is gewoon in de buurt zijn. Of het nu Grub Lake is thuis of een van de vele kreken die zijn weggestopt op Pikes Peak in Colorado, ik geniet ervan gewoon Nike Air Max 97 Femme in hun aanwezigheid te zijn.
Afgelopen week reisde ik naar de BUFF Epic Trail in Spanje. De race wordt gehouden in een prachtige bergvallei genaamd Vall de Boí. Dwars door het midden van de vallei loopt een rivier, zijn water koud en helder, en zijn bed gevuld met rotsen in alle soorten en maten. Terwijl ik me voorbereidde op de race die week, eindigde ik elke run met een reis naar de rivier om mijn benen te ijs. Op een dag, toen ik in de rivier stond, merkte Nike Air Max 90 Dames ik dat ik diep in gedachten was en een citaat van de Griekse filosoof Heraclitus overwoog: “Niemand stapt ooit twee keer in dezelfde rivier, want het is niet dezelfde rivier en hij is niet dezelfde man. ”
Net als een rivier is het leven vloeiend. De herhaling is onmogelijk omdat de persoon en de rivier altijd veranderen. Zelfs met het meer thuis, is dit waar. In de winter bevriest het en in het voorjaar ontdooit het. De dieren www.angeloazzollini.it komen en gaan. Nieuw leven wordt geboren terwijl het oude sterft. En net zoals het meer verandert, doe ik dat ook. Elke keer als ik terugkom om het meer te omcirkelen, ben ik anders.
En zo is het met de rivier van het leven. We staan ??allemaal midden in een stroom die weigert stil te staan. Soms voelt de stroom een ??beetje overweldigend en zijn we bang dat het ons weg zal vegen. Maar we hebben allemaal een keuze. Net zoals de rivier verandert, kunnen wij dat ook. We kunnen onszelf versterken zodat we standvastig kunnen blijven staan ??wanneer de wateren stijgen. We kunnen onze kennis over hoe de rivier werkt vergroten zodat we kalme poelen van toevlucht en standvastige rotsen kunnen vinden om vast te houden. We kunnen ons openstellen, de hand reiken en de andere bewoners van de rivier leren kennen, zodat we er voor elkaar kunnen zijn in tijden van nood. En misschien nog belangrijker, we kunnen ons herinneren dat het altijd stroomt. Nike Air Force 1 Damen De moeilijke tijden zullen niet eeuwig duren en het goede ook niet. Aan het einde van de dag kunnen we net zo goed van de rit genieten, want er bestaat niet zoiets als een verspilde ronde, gewoon een andere kans voor verandering.