De Polar Vantage M is alleen onze nummer twee, want hoewel hij een vergelijkbare prijs heeft als de 245 (als je de muziekoptie uitsluit), bevat hij niet veel van zijn slimme functies. Het biedt echter nog steeds echt waar voor uw geld en een lange batterijduur.
Het biedt echter zeer betrouwbare GPS- en hartslagmetingen en geavanceerde sport- en prestatie-tracking. Het kan bijvoorbeeld uw trainingsbelasting beoordelen, uw slaap meten en uw maximale VO2 schatten.
Het wordt geleverd met GPS- Adidas ZX 750 Femme en GLONASS-sensoren. De polshartslagsensor van het volgende niveau is de enige op de markt die zowel optische sensor als bio-impedantietechnologie combineert om onregelmatige metingen veroorzaakt door beweging te overwinnen.
Het is compatibel met multisport en zelfs triatlon, maar het zal vooral lopers aanspreken.
De schoen zelf heeft een kleine hoeveelheid kussen voor de gehele zool, maar laat je nog steeds de grond voelen (zie de volledige beoordeling hier). Het loopvlak is zeer minimaal (in feite slechts kleine zachte rubberen punten) maar verrassend genoeg verslijt het niet! Ik heb niet veel in zijn schoen getraind zodat ik zijn leven kon redden voor de marathon. Ik heb er verschillende tempo's in gebruikt om aan het gevoel te wennen. Ik weet niet zeker of ik het voor dagelijkse kilometers zou aanbevelen, maar het was naar Nike Air Max 1 Dames mijn mening een perfecte schoen voor een marathon of halve marathon.
Ik had geen problemen met mijn voeten aan het einde van de race. Mijn voorvoet / middenvoetsbeentjes waren helemaal niet pijnlijk en ik had geen boogpijn. In feite waren mijn voeten bij mijlen 20 en hoger, wanneer alles moe begint te worden, het verst van mijn Nike Air Max 180 Damen gedachten omdat ze geweldig aanvoelden! Zelfs de dag na de race had ik absoluut geen pijn aan mijn voeten, bogen of hielen. Natuurlijk heb ik mijn voeten de afgelopen jaren sterk voorbereid op de vele kilometers die ik heb gemaakt in minimalistische schoenen, dus ik kan niet alle eer aan de schoenen geven. Dat gezegd hebbende, ze waren de perfecte keuze voor mij!
Het deelt veel van de kernfuncties van de 245: een vergelijkbaar eenvoudig te bedienen ontwerp met vijf knoppen, alle geweldige veiligheidsfuncties (automatische incidentdetectie en assistentie), het ondersteunt GLONASS en Galileo bovenop GPS, het is compatibel met Garmin Coach en het toont ook de nette Body Battery ?.
Hoewel het geen ingebouwde muziek biedt, kunt u het koppelen met uw telefoon om de muziek te bedienen.
De 45 biedt een batterij van maximaal 7 dagen in Nike Air Presto Damen smartwatch-modus en 13 uur in GPS-modus. Dat is dezelfde batterijduur als zijn Forerunner 35-voorganger, maar met een kleurendisplay.
Zolang je tevreden bent met alledaagse wellness / hartslag / stress-tracking en basis trainingsgegevens, heeft dit horloge alles wat je nodig hebt. Het biedt echt een zeer competitieve prijs / kwaliteit verhouding.