Ik vind het geweldig als een plan samenkomt. Na de Great Eastern Run van vorig jaar, toen ik een tijd van 2 uur met vier minuten miste, was ik zondag terug in Nike Air Max Command Womens Peterborough, vastbesloten om het magische getal te kraken. Met meer kilometers onder mijn riem dankzij marathontraining vroeg in het jaar en meer ervaring in pacing en race-voeding, was ik klaar om die vitale vier minuten van mijn PB af te slaan. Dat ben ik op het rechte stuk voor de sprint finish nadat ik mijn vader had horen roepen om ‘door de lijn te rennen’.
Maar ik kon niet voorspeld hebben toen ik mijn mijlsplitsingen op vrijdagavond berekende dat ik sub-9 minuten mijlen zou beheren en een nieuwe halve marathon PB van 1.56.31 zou behalen. Joepie. Wat een paar dagen een verschil kan maken voor hoe je je voelt bij het hardlopen. Hoewel ik nu dezelfde conditie heb als ik typ op vrijdag, is het vertrouwen dat ik heb opgebouwd, bewezen dat ik de doelen die ik heb gesteld, kan bereiken en mezelf tot een halfuur van minder dan 2 Nike Air Vapormax Femme uur kan versnellen. Voor het eerst heb ik het gevoel dat ik best goed ben in deze rennende leeuwerik. Ik ga een paar dagen vrij nemen en dan nadenken over welke race en tijd ik ga volgen.
Wat betreft de race, ik zou het iedereen aanraden. Het is een platte, platte, platte baan dus perfect voor een PB en echt goed georganiseerd. Plus de lokale bevolking geeft je heel veel ondersteuning.
Dus je wilt ASICS gebruiken? Met al hun verschillende schoenen om uit te kiezen, hoe weet u wat het beste voor u zal werken? Hier zullen we de ASICS-line-up afbreken en u helpen de perfecte schoen voor u beter te begrijpen.
ASICS verdeelt hun schoenen in een paar categorie?n, die we zo meteen zullen uitleggen. Al deze schoenen zullen veel dezelfde dempingscomponenten gebruiken, zoals FlyteFoam voor schuimmateriaal en GEL voor dempingseenheden.
De Nike Air Pegasus 89 Mujer nieuwe route start in The Mall en neemt Londense bezienswaardigheden zoals Buckingham Palace, Admiralty Arch, Birdcage Walk, St Paul's Cathedral, Leadenhall, Tower Hill en de Houses of Parliament in beslag voordat je eindigt in The Mall.
Sebastian Coe, voorzitter van het organisatiecomité, zei: 'Ons hoofddoel als organisatiecomité moet zijn om locaties en evenementen te leveren die werken voor de atleten, toeschouwers en voor de gaststad - locaties die de best mogelijke manier bieden om de stadsbeweging, het minimaliseren van verstoring voor iedereen en, kritisch, om de atleten en toeschouwers op tijd naar de locaties te krijgen. We zijn ervan overtuigd dat de nieuwe route de beste manier is om dit te doen. '
Nu ben ik geen kanshebber voor de Olympische marathon en misschien is de route niet de hoofdtrekking voor Nike Air Max 90 Womens wedstrijden in wedstrijden zodra je de standaard bereikt, maar over het algemeen vermijd ik routes met rondes. Voor mij is er niets ergers dan steeds weer dezelfde plek passeren. Tweemaal in Richmond Park, zoveel ik er van hou, is in één keer genoeg voor mij. Ik heb een ronde van de Olympische marathonroute gereden om het te testen en je kunt het met me meemaken via deze geweldige foto's die ik onderweg heb genomen. ?? Ja, het zal leuk zijn voor tv-toeschouwers om de Cathederal van Big Ben en St. Paul te zien, maar moet je ze drie keer zien? Zouden ze het ‘echte’ Londen niet willen zien, samen met de toeristische plekken? Veel mensen stemmen elk jaar af op de marathon van Londen zonder de helft van de locaties op de Olympische route te zien.
GEL is misschien wel de meest beroemde dempingstechnologie van Asics. GEL verwijst naar Asics Gel Lyte 3 Dames zakken gelmateriaal die in de tussenzool van een hardloopschoen worden geplaatst om de schok van de impact te absorberen.
Schoenen in deze collectie worden gekenmerkt door een herkenbare zachte landing en zachte demping. Ze behoren tot de meest populaire en best verkopende schoenen van Asics.