Verwacht 2 of meer dagen na je race merkbaar pijnlijk te zijn. Massages en hydratatie na de race kunnen dit helpen verkorten. Geef jezelf een volledige week om te herstellen van je race. Dit betekent niet dat je de hele week rond zit en niets doet. Het betekent dat je je training ver terug moet draaien en je normale routine moet verlichten. Concentreer je op de eerste paar dagen op rollen, stretchen en gemakkelijk wandelen.
Als je er eenmaal zin in hebt, probeer dan langzaam een ??mijl te joggen. Als dat goed voelt, probeer dan de volgende dag nog een mijl toe te voegen, en houd het weer extra langzaam en Nike Tanjun Mujer gemakkelijk. www.jansenbouwplaten.nl Voeg vanaf daar afstand toe terwijl je je op je gemak voelt, maar houd de intensiteit laag totdat alle racepijn verdwenen is en je energieniveaus weer normaal zijn.
Eerder dit jaar kondigden zowel Adidas als Nike aan dat ze een 3D-geprinte hardloopschoen maakten.
Vandaag kondigt New Balance hun samenwerking aan met 3D Systems om daadwerkelijk een hardloopschoen met een volledig 3D-geprinte tussenzool te gaan produceren en verkopen, in april gelanceerd voor de Marathon van Boston 2016.
Maar je zult het al in de volgende CES (consumentenelektronicashow) in januari in Las Vegas kunnen zien.
Voor nu kun je meer zien in de onderstaande video en fotogalerij. Volledig persbericht hieronder opgenomen.
Wereldwijd atletisch leider New Balance heeft vandaag aangekondigd dat ze de eerste high-performance hardloopschoen met Nike Air Max Motion Damen een 3D-geprinte Nike Air Max 2017 Donna tussenzool lanceren. Door een exclusieve samenwerking met 3D Systems en hun nieuw ontwikkelde elastomere poeder, DuraForm? Flex TPU, heeft New Balance aanzienlijke vooruitgang geboekt in de prestaties van bedrukte onderdelen voor hardloopschoenen. De nieuwe tussenzolen benutten de voordelen van 3D-printen en doorbraken in de materiaalwetenschap om een ??optimale balans tussen flexibiliteit, sterkte, gewicht en duurzaamheid te bereiken. Deze ultramoderne hardloopschoen met beperkte oplage wordt in april 2016 als eerste in Boston gelanceerd en vervolgens op geselecteerde New Balance-winkellocaties over de hele wereld. De schoenen zullen ook worden getoond en gebruikt door werknemers in de stand van 3D Systems op de 2016 Consumer Electronics Show (CES) in januari.
De nieuwste ontwerpen van de 3D-geprinte middenzool zijn gebaseerd op Adidas Yeezy Boost 350 Damen voetdrukgegevens van hielspitsen met meer dempende elementen in gebieden met een hogere gemiddelde druk. Deze formule voor het ontwerpen van gegevens volgt het pad dat de ontwerpers van New Balance hebben gebruikt om de bekroonde Fresh Foam-collectie te maken. Voor de productie van de middenzool maakt New Balance gebruik van selectieve lasersintering (SLS), een proces dat nieuwe poedermaterialen met behulp van een laser in vaste dwarsdoorsneden omzet, laag voor laag. DuraForm? Flex TPU poeder geeft de resulterende onderdelen een voorheen niet beschikbare combinatie van sterkte en elasticiteit die ideaal is voor hardloopschoenen met hoge prestaties.
Vorm of functie - wat is het belangrijkst als het gaat om de hardloopset? Voor mij is het functie, maar dat komt vooral omdat ik er een puinhoop uit zie, wat ik ook draag na 15 mijl door modder te rennen, maar zolang ik warm ben en geen blaren heb, zal ik niet klagen. Maar als je me zou vertellen dat ik zowel vorm als functie zou kunnen hebben, zou ik blij zijn en je dan sceptisch vragen hoeveel het zou kosten.
Twee items vallen me echter onlangs op vanwege hun ontwerp. Eerst de Reebok Zigtech-schoenen. Ze zeggen: "Het unieke geometrische ontwerp van de lichtgewicht schuimzool van de Zigtech absorbeert de impact van de hielaanslag en brengt de energie over de lengte van de zool over. Dit stuwt je vooruit, bevordert een soepele teen-off en is ontworpen om energie terug te geven aan je benen en om spiervermoeidheid op je schenen te verminderen. ”Maar ze zien er een beetje grappig uit. Als ik deze bezit, zou ik modderige plassen zoeken om ze snel scherp te verbergen.
Het kost veel toewijding om een ??halve marathon te voltooien. Doe jezelf een plezier door je aan te melden voor een race met een paar van je vrienden. Dit kan een geweldige manier zijn om trainingspartners te verzamelen voor al die extra kilometers die je elke week gaat maken. Bovendien wil je na de race mensen hebben met wie je weet om mee om te gaan en te vieren.