Als je het gevoel hebt dat je klaar bent met rennen, duw er dan niet op en ga naar Nike Air Max 2017 Damen huis. Het belangrijkste in deze zaak is dat je morgen terugkomt om het opnieuw te proberen. En dan de dag daarna, en dan ook op elke volgende dag.
Je hart is een spier zoals elke andere in je lichaam. Als je het regelmatig traint door middel van aerobe oefeningen (rennen is er een van), wordt het geleidelijk sterker en kan het bloed beter door je lichaam pompen. Voor een groot deel is dit het uithoudingsvermogen, omdat je een goede toevoer van bloed naar je longen en spieren nodig hebt om door te gaan.
Maar dat zal niet gebeuren als je maar een of twee keer per Adidas Zx Flux Femme maand rent. Regelmaat is cruciaal, doorzettingsvermogen is essentieel. Uiteindelijk, als je beter wilt worden in wat je doet, doe het gewoon. En uiteindelijk zal alles fantastisch zijn. ??
Laten we eerlijk zijn, ik houd niet van kabels. Maar hoofdtelefoonkabels, ik Nike Air Pegasus 83 Femmevond ze niet leuk sinds ik een kind was. Ze zouden in de war raken, ze zouden verstrikt raken in deurknoppen en na een tijdje vormen ze het enige storingspunt van elke headset. Of ze nu hechten aan de 3,5 mm-stekker of aan de hoofdtelefoonluidsprekers - ze zouden gaan knetteren en uiteindelijk sterven.
Mijn allereerste Bluetooth-headset (niet geweldig voor hardlopen) was de Sennheiser MM100 en sindsdien heb ik nog nooit een bedrade headset gebruikt.
Ik heb mijn Jaybird BlueBuds X al meer dan twee jaar dagelijks gebruikt - en ik hield ervan - maar uiteindelijk verloor ik Asics Gel Lyte 3 Dames ze.
In mijn zoektocht om ze te vervangen, kocht ik 6 nieuwe paren en nam ze mee naar de sportschool, op de fiets en in het dagelijks leven.
Ik selecteerde modellen met verschillende vormen en maten, gevarieerd budget en merk. Er is nu een nieuw soort headsets met HRM-metingen of app-connectiviteit, maar voor deze test wilde ik alleen simpele testen zonder toegevoegde gimmicks.
Ik heb nooit de marathon van Londen gelopen, maar de afgelopen jaren stond ik enthousiast aan de kant van de weg te juichen vanaf de eerste elites totdat de achterblijvers naar huis ploeterden. Het is altijd een emotionele zaak om van dichtbij en persoonlijk te kijken. Ik ging eens naar een bokswedstrijd van het Wereldkampioenschap en had stoelen zo dicht bij de actie dat we het gevaar liepen om doorweekt te worden van zweet, spugen en wie weet wat nog meer.Nike Air Max Command Femme Het geluid dat de bokshandschoen van het lichaam maakt, is verschrikkelijk en wordt niet op prijs gesteld totdat het van dichtbij wordt gehoord. Een marathon kijken, high-fives delen met hardlopers, hun handpalmen kleverig voelen met zweet en sportdrank en de pijn en emotie op hun gezichten zien, is iets dat ook een zitplaats aan de ring vereist. Omdat ik zelf in de touwen ben geweest, weet ik hoeveel verschil een goed getimede ‘You can do it’ kan maken. Dus als je ooit hebt gelopen, overweegt om een ??marathon te lopen of iemand kent die dat wel heeft gedaan, breng dan een dag door met juichen. Het zal een enorm verschil maken voor de hardlopers en zal je echt inspireren. Wat me nooit verbaast, zijn de verschillende vormen en maten die marathonlopers binnenkomen. Denk je dat je te kort, te zwaar, te oud bent om te rennen? Ga kijken Nike Air Vapormax Donna en denk opnieuw.