Voor beentechniek, begin je eerst te concentreren op hoe je benen van de grond komen. In het ideale geval zou onze looppas zich precies in het midden van een "hoge knie" en een "stootkick" moeten bevinden. Probeer uw voeten dus recht onder uw bekken te trekken, Adidas Zx 750 Womens] zonder dat de loop te veel op een van die oefeningen lijkt.
Laten we het nu over onze voeten hebben! Als je voeten over de grond schuren terwijl je rent, is dat omdat je je voeten niet hoog genoeg van de grond haalt. Om dit tegen te gaan, concentreer je je op die trektechniek die hierboven is vermeld.
Als je te zwaar op je voeten landt, soort van stampen op de grond terwijl je landt, probeer je voeten een beetje sneller op te pakken, waardoor een snelheid en lichtheid in je run ontstaat.
Strava, een in San Francisco gevestigd bedrijf dat een online fitnesstracker aanbiedt, heeft een 'heatmap' uitgebracht met trainingsactiviteiten van haar gebruikers over de hele wereld.
De app registreert trainingsactiviteiten door de GPS van een mobiele telefoon te gebruiken of door gegevens te verzamelen van fitnessapparaten zoals FitBit of Jawbone. Nike Air Max 90 Damen Abonnees kunnen hun eigen prestaties volgen en hun resultaten vergelijken met anderen.
Strava's heatmap is een vorm van datavisualisatie die volgens het bedrijf de activiteit van zijn 27 miljoen gebruikers wereldwijd demonstreert. De nieuwste versie bevat gegevens verzameld van 2015 tot november 2017, toen de kaart werd vrijgegeven.
Laten we dit allemaal samenbrengen, zullen we ?! Ga hiervoor 30 minuten hardlopen. Na elke 5 minuten van je run, besteed je je 6e minuut aan een van deze lichaamsdelen. Merk op wat je lichaam van nature doet en repareer het dienovereenkomstig.
Dus denk na uw eerste 5 minuten de volgende minuut na over uw bovenlichaam. Herhaal dat opnieuw, breng alleen de volgende 6e minuut door met nadenken over je heupen. Ga door met dit patroon tot aan uw voeten.
Breng ten slotte de laatste 6 minuten van je run Adidas Nmd Damen door om dit allemaal samen te laten komen en let op de delen van je lichaam die de meest instelbare mid-run nodig hebben!
Gisteravond ging ik voor mijn eerste sportmassage en ik was een beetje nerveus over de ervaring. Niet het meenemen van kleren voor een vreemd deel ervan, dat stoorde me niet. Wat me stoorde was de mogelijkheid om een ??andere persoon toe te voegen aan de lijst met mensen die ik betaal om me af te vertellen. Tot nu toe zijn mijn tandarts, kapper en gezichtsbeoefenaar de enige drie mensen die mij alles kunnen vertellen Nike Cortez Femme over mijn tekortkomingen als mens vanwege mijn onvermogen om meer water te drinken, flossen, niet meer mijn haar rechttrekken en ervoor worden betaald. Ik wilde echt geen £ 45-sessie toevoegen met de opdracht om meer uit te breiden naar mijn reguliere uitgaven.
Maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Mijn masseuer was stevig maar zachtaardig tegen me - vertelde me dat ik duidelijk genoeg water drink en in goede conditie ben. Hoera. De massage zelf was leuker dan ik had verwacht. Er was alleen een beetje pijn dat aan pijn grenst, het meeste was best aardig en ontspannend.