Voor mij waren de grote wapens op de racedag Adidas Tubular Damen deuntjes. Ik was van plan om tot ongeveer 40 mijl te wachten om naar muziek te gaan luisteren, maar merkte dat ik die boost ongeveer 35 mijl nodig had. Gelukkig heeft vriend en kantoor DJ Cassandra Caffee Morelock een geweldige afspeellijst voor me samengesteld. Haar selectie werd afgewisseld met mijn deuntjes die de boel een beetje opschudden en me nieuwsgierig maakten om te horen wat er daarna Adidas Eqt Support Adv Womens ging komen. Een van mijn favoriete momenten van de race vond plaats tijdens de laatste twee mijl lange afdaling naar de finish. Het nummer van Beyonce, "Run the World" (dat ik nog nooit eerder had gehoord) kwam op en het was gewoon het absoluut beste, meest vrolijke nummer om me weer Salomon Mountain Speedcross 3 Womens naar de finish te laten rennen. En zo gaat het. Na 11 uur en 26 minuten was mijn dag in de bergen compleet. Ik kwam over de finish met groeten van lieve vrienden Jenny, Brock, Rebekah en David. Ik kwam behoorlijk blij over de finish.
We weten allemaal hoeveel meer vrouwen worden onderzocht op hun lichaam en uiterlijk in de media. We zijn allemaal op een bepaald moment in ons leven aan een soort vergelijking onderworpen. Of het nu van onszelf is of van iemand anders. We zijn geobsedeerd door wat we eten en hebben dat vaak vergeleken met het aantal kilometers dat we hebben gelopen. Ik ben daar zelf schuldig aan. Totdat ik mezelf eindelijk zei: GENOEG!
Het is zeker geen gemakkelijke plek om te bereiken, maar in deze krachtige groep vrouwen die bestaat en blijft bouwen, laten we onszelf allemaal vertellen dat we goed genoeg zijn. Rennen voor je gezondheid brengt je verder in het Adidas Superstar Mens Blue leven en produceert een rustiger en gelukkiger JIJ dan Nike Air Force 1 Donna jagen op een ongrijpbare 'perfecte maat' of die 'gebeitelde buikspieren'. Toen ik uiteindelijk niet meer geobsedeerd was door hoe mijn lichaam eruitzag en het feit accepteerde dat ik eigenlijk sterk en gezond was en indrukwekkende afstanden kon lopen, voelde ik een overweldigende kalmte over me heen spoelen. Ik geniet ervan om heerlijk te kunnen eten, goede wijn te drinken en mezelf niet te schoppen voor een extra koekje. Het leven is bedoeld om van te genieten en je bent sterker dan je denkt! Hardlopen is moeilijk, we hebben allemaal die dagen gehad dat hardlopen veel moeilijker is dan zou moeten. Misschien heb je gisteravond niet genoeg geslapen, misschien heb je niet genoeg water gedronken, of ben je gestrest omdat je wacht om terug te horen van je droombaan, of heb je meerdere dagen hard getraind ... de lijst kan doorgaan. Nike Air Max Zero Womens Het feit is dat hardlopen zelf een achtbaan is, dus waarom zou je de vreugde er niet in terugbrengen en onthouden waarom je in de eerste plaats bent gaan rennen.