Het park is vrij groot, maar het is aan alle kanten omgeven door woonwijken, d.w.z. we waren op geen enkele manier in de wildernis of mijlen verwijderd van de bewoonde wereld. Kort op de vlucht begon Tad weg te rijden. Ik was niet in de stemming om bij te blijven, dus wachtte hij op de kruispunten op mij om me te vertellen welke kant ik op moest. Na een paar minuten keek ik op en kon ik hem niet voor me zien. Ik begon me nerveus te voelen en raakte in paniek. In plaats van gewoon door te gaan naar de volgende kruising of om te draaien en terug te gaan zoals ik kwam, was mijn eerste gedachte: 'Ik moet hier weg.' We liepen een lus met de klok mee, dus ik moet intu?tief hebben geweten dat elk pad aan mijn rechterkant me in het midden Nike Air Pegasus 83 Femme van de lus zou brengen en dat elk pad aan mijn linkerkant me weg zou leiden van de lus en het park uit. Ik ging direct links op een smal pad en rende het bos uit en een wijk in. Het was midden op de werkdag, dus er was niemand in de buurt. Ik begon gevoelens van niet-realiteit te ervaren, het best te omschrijven als een gevoel dat ik me los voelde van mijn omgeving als in een droom.
Ik zocht verwoed iemand, iets, alles wat leeft om me terug te brengen naar de realiteit. Toen zag ik een man in zijn auto stappen. Ik benaderde hem en vroeg hem beleefd of hij wist welke weg naar de trailhead, dat ik een verkeerde afslag had genomen en mijn weg kwijt was. Hij zei: "Oh, je zult een kleine oude dame zijn tegen de tijd dat je terugkomt. Het is daarbinnen een doolhof. Ik rijd vlak langs de parkeerplaats. Ik kan je afzetten. ' Ik dacht Nike Air Max Zero Womens hier even over na. Ik had een flashback van 5 jaar oud en vertelde dat ik nooit met een vreemde in de auto moest stappen. Toen dacht ik aan een paniekaanval in het bos. De angst om alleen op het pad een paniekaanval te krijgen was groter dan de angst die ik had om bij deze vreemdeling in de auto te stappen! Ik opende de passagiersdeur en de auto stond vol met boeken, kranten, afval en andere rotzooi inclusief ducttape. De rit duurde veel langer dan ik had verwacht en ik bleef hem vragen hoeveel verder hij naar de trailhead was. Ik realiseerde me dat ik me nu in een potentieel gevaarlijke situatie bevond. "Oh het is een manier. Je hebt je echt omgedraaid, 'zei hij. Het bleek dat de man op weg was naar een meditatie-retraite en zo opgewonden was om iemand in nood te kunnen helpen. Hij kon niet wachten om zijn vrouw te vertellen hoe hij Nike Air Max 1 Femme vandaag iemand heeft 'gered'. Toen we eindelijk de trailhead bereikten, stapte ik uit de auto, bedankte hem en brak toen in tranen uit nadat hij was weggereden.
Ik voelde een beetje onrust vandaag nog niet plaatsen, maar ik was bezig! En ... soortgelijk eten. Een bananensandwich voor het ontbijt en kipresten met kokoskerrie voor het avondeten.
Waarom had ik het zo druk, behalve dat hele werk?
Ik ben er vrij zeker van dat ik een appartement heb gevonden! Ik ging terug en bekeek het opnieuw tijdens de lunch en plaatste er uiteindelijk een applicatie op. Ik kom later deze week te weten of ik het heb, dus kruis je vingers voor me.
Na het werk wilde ik net als vorige week een les geven in de sportschool. Ik kon die les niet maken, maar ik besloot om een ??les met de naam Barre Burn te proberen.
Wat is Barre Burn? Het is een totale lichaamstraining die je heupen afslankt, je dijen strakker maakt, je stoelen optilt en je stofwisseling mobiliseert. Gebruikmakend van balletbewegingen, intelligente isometrie, uitdagingen in ritme, bewegingsbereik en progressieve kerntraining, geneest uw lichaam, verstrakt, versterkt, zodat u er beter uitziet, voelt en beweegt!
Ik dacht dat het veel leek op de Bar Method-les die ik in juli probeerde. Het werkte kleine spieren uit met kleine bewegingen. Mijn (nu altijd) pijnlijke spieren beefden absoluut van het moeten houden van deze balletachtige houdingen, en ik viel een paar keer om.
Na het bekijken van enkele bankafschriften die ik moest doorsturen als onderdeel van mijn aanvraag voor het appartement, realiseerde ik me (opnieuw) hoeveel geld ik besteed aan het verzamelen van voedsel. Soms kan ik er niets aan doen (als ik boodschappen doe of zoiets), soms wil ik het niet helpen (eten halen bij vrienden), maar soms wel. Dus in plaats van te stoppen bij Pump op weg naar huis (wat ik wilde), heb ik snel een mentale inventarisatie gemaakt van waar ik naar hunkerde en wat in mijn appartement die verlangens kon vullen. Ik had trek in hartig, dus besloot ik om te ontbijten voor het avondeten. Drie eieren roerei met amandelmelk, wat Mexicaanse Nike Air Max Sequent 2 Womens kaas en wat spinazie, afgemaakt met een beetje marinarasaus en ingepakt volgens de tips van Caitlin.