Ik ontmoette een andere nieuwe mama die ook van hardlopen hield. We werden al snel vrienden en wandelwagen maatjes. We hebben vele kilometers gemaakt samen met onze baby's op sleeptouw. Door die runs konden we onze ouderschapsstrijd, triomfen delen en gewoon van elkaars gezelschap genieten. Ze manoeuvreerde Adidas Zx 750 Femme dezelfde gekke reis van het moederschap als ik. Het heeft zoveel geholpen om deze reis van het moederschap met onze kinderwagens naast elkaar door te maken. Ik ben deze vriend erg dankbaar en de andere geweldige dames die ik onderweg heb mogen ontmoeten.
Mijn vriend en ik besloten ambitieus om ons aan te melden voor de Pikes Peak Ascent; een halve marathon met meer dan 7.000 voet hoogteverschil die eindigt op de top van een Colorado 14er. Ik weet niet precies wat ons bezielde, maar het proces van trainen en voorbereiden voor deze race was een ervaring die ik nooit zal vergeten. Deze race was de aanleiding voor onze beslissing om ons in te schrijven voor onze eerste ultra, de Dead Horse 50K in Moab, UT. We brachten de hele zomer en herfst buiten door met kinderwagenlopen, wandelingen met onze baby's in de wandeldragers en een paar babyvrije trailruns hier en daar. We hebben Adidas Nmd Donna optimaal gebruik gemaakt van onze Colorado Rocky Mountains. We hebben ook ten volle geprofiteerd van de liefde en steun van onze echtgenoten.
Getrouwd zijn met een trailrunner heeft zeker zijn voordelen! Mijn man begrijpt mijn behoefte om naar buiten te gaan en te rennen. Tijdens mijn postpartum-hardloopreis heeft mijn man met plezier voor onze dochter solo gezorgd, zodat ik naar buiten kon gaan en kon trainen. Mijn man is een standvastige bron van aanmoediging en motivatie geweest tijdens het navigeren en het moederschap. Zijn hardlopen is voor mij een enorme motivatie geweest. Ik zal nooit vergeten om met hem (en onze dochter in de wandelwagen) over de finishlijn van zijn eerste 50 miler te rennen. Ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik hem als ouderschapssidekick heb. Maar het is niet altijd makkelijk.
Ik ben vaak jaloers op de track en trailruns van mijn man in de vroege ochtend met zijn hardloopclubs. Hij heeft het gemak om Nike Air Max Tn Herren solo te stappen en te rennen zonder een kinderwagen mee te slepen en rond de middag te werken. Ondanks deze gevoelens nu en dan respecteer ik zijn persoonlijke tijd voor hardlopen en fitness omdat hij de mijne respecteert. Er is veel gegeven en genomen. En er wordt nog steeds aan gewerkt.
Toen ik bijna twee jaar geleden met deze blog begon, had ik geen idee wat ik aan het doen Nike Air Max 2017 Mujer was, maar ik wilde snel en gemakkelijk berichten kunnen plaatsen en geen gedoe met de technische dingen. (Ironisch genoeg, aangezien ik een beetje een sukkel ben met dat soort dingen.) En dus begon ik mijn blog op Tumblr, en het kwam me goed van pas. Ik heb een aantal geweldige mensen ontmoet via Tumblr en ik beschouw het als het gateway-medicijn voor meer traditionele / langdurige bloggen.
Ik heb sindsdien veel geleerd over bloggen en ik wilde WordPress en al zijn toeters en bellen proberen. Bovendien ben ik enthousiast over het native reactiesysteem, dat veel eenvoudiger is dan Disqus op Tumblr. (Het is nu nog steeds aan de gang, maar zodra de migratie 100Nike Air Pegasus 83 Donna % is voltooid, ga ik over op het native reactiesysteem van WordPress.)
Ik wou dat ik screenshots had van vroege Losing Weight in the City. Het was echt heel eenvoudig: Nike Internationalist Mujergroene achtergrond met witte letters, een paar maanden later veranderd in roze achtergrond met witte letters. Vorig jaar heb ik zelf een header ontworpen:
Ik dacht dat het niet slecht was dat ik het zelf had ontworpen, maar na een paar maanden wilde Nike Air Max 90 Mujer ik iets meer. Ik heb veel tijd en moeite in mijn blog gestoken en ik wilde dat het ontwerp dat weerspiegelde. Ik begon te e-mailen met Blain en Kevin (die de blogs van Tina, Sarah en Caitlin ontwierpen.) Ze waren erg geduldig met mijn ietwat kieskeurige vragen en verzoeken, en ik ben zo blij met het eindproduct waar je nu naar kijkt.