Beperk uw inname van dessertvoedsel (cake, ijs, koekjes, enz.), Maar niet zoals u denkt.
Als je een zoetekauw bent, raad ik aan om vrijwel elke dag iets lichts te eten in plaats van slechts een of twee keer per week. Op deze manier zul je een verlangen bevredigen zonder naar Dairy Queen te gaan tijdens je "dessertnacht" en 1000 kcal Adidas Zx 700 Uomo in één keer te verslaan van suiker en vet.
Probeer wat pure chocolade te krijgen als je die 2 pm-inzinking raakt, een koekje tijdens de lunch, of wat bevroren yoghurt na het avondeten wanneer het hunkeren naar valt in plaats van te wachten tot ze zich ontwikkelen naar een eetbui.
Je zult je zoetekauw tevredenstellen en misschien zelfs zijn kracht verminderen door regelmatig te genieten van het voedsel dat je lekker vindt in plaats van jezelf te onthouden.
Frisdrank en gezoete drankjes - Frisdranken leveren alleen lege calorie?n (45 g suiker in de meeste frisdranken van 12 oz), geen vitamines of mineralen en kunnen zelfs botten verzwakken vanwege het pantotheenzuur dat veel bevat.
Je hebt geen frisdrank nodig als regulier toevoegingsmiddel aan je dieet, dus probeer deze te beperken tot zeldzame gelegenheden als je kunt. Dieet Nike Cortez Hombre frisdrank moet ook worden vermeden vanwege het laxerende effect dat bepaalde kunstmatige zoetstoffen op de maag kunnen hebben (vooral hardlopers).
Andere dranken die grotendeels lege calorie?n bevatten zonder gebruik van voedingsstoffen zijn gezoete koffiedranken, 'sap'-cocktails, alcoholische dranken en sportdranken (buiten oefensituaties waar ze nodig kunnen zijn).
Vervang deze dranken door water, 100% vruchtensap, magere melk en, als u regelmatig van een drankje geniet, rode wijn - het bevat veel flavono?den, antioxidanten en resveratrol die bepaalde ziekten kunnen voorkomen.
Gisteren 4 mijl met de New York Junior League Run Club. Ik ben een handvol keren geweest en heb altijd een leuke tijd als ik ga. Gisteren vroeg iemand me of er tempo-groepen waren. "Nee," zei ik, "we vallen gewoon op een natuurlijke manier in tempo groepen."Nike Air Max 97 Mujer
We vertrokken samen en bleven de hele tijd aan de leiding. Ik probeerde niet snel te rennen, dus het was een fijn gevoel om iedereen voor te zijn. Op zulke momenten wil ik mezelf knijpen om mezelf eraan te herinneren dat ik een paar jaar geleden amper een mijl kon rennen.
Ik miste eerder deze week een tempo, dus de run van vandaag was 7: 2 om op te warmen, 5 op een half doelsnelheid.
Ik werd overbelast door mijn verwarming (ik weet het, ik moet een luchtbevochtiger gebruiken) en kon 's ochtends niet gemotiveerd raken en was toen de hele middag bezig.
Ik wortel voor geen van beide teams in de Super Bowl, dus besloot ik de loopband te bezoeken en vanavond wat werk te verzetten in plaats van naar een feest te gaan. Na de laatste drie nachten op rij plannen te hebben gemaakt, was ik meer dan oké met een nacht thuis.
Die run was Adidas Ultra Boost Donna niet gemakkelijk, maar het was niet de bedoeling. Mentaal was het idee van zeven mijl op de loopband ontmoedigend en zo ook het tempo (8:34.) Na de opwarming van 2 mijl was ik al klaar om uit te stappen, dus ik bleef het gewoon resetten. 2 mijl, 2 mijl, 1,5, 1,5 ... en klaar. Het tempo was niet gemakkelijk, maar toen ik eenmaal aan de slag was, was het alleen mentaal moeilijk.