In het eerste gedeelte van de loopband deden we een paar sprints en daarna twee lange beklimmingen. Ze waren moeilijk, maar niet zo moeilijk dat ik het gevoel had dat ik ze Nike Air Max 720 Femmeniet kon doen. Ik heb een tijdje op een loopband niet geknoeid, dus het was een goede manier om het voor mijn benen te verwarren.
Vervolgens gingen we terug naar de vloer voor onze tweede set vloeroefeningen, met een weerstandsband. De meeste van deze oefeningen werden op onze handen en knie?n gedaan en ze DODEN mijn bilspieren DODEN. Op een gegeven moment vertraagde ik een beetje bij het Nike Air Presto Dames schoppen van mijn voet in de luchtbeweging (technische term) om niet te hard door mijn Nike Air Max 95 Femme pijnlijke bil te duwen en de instructeur kwam naar me toe om me te “corrigeren”, letterlijk mijn voet op en neer, wat me op de verkeerde manier wreef. Ik ben er helemaal voor om hard te duwen en door uitputting te werken, maar ik was nerveus dat ik te hard zou duwen en hij leek dat niet te begrijpen.
Ik schudde dat af en ging terug naar de loopband. De tweede set was terug op de loopband en bestond uit sprints. Op een bepaald punt in de eerste sectie zei hij: "Ik zag een 10.0!" naar iemand op de loopband, en dat werd waar ik op fotografeerde. Ik deed een minuut lang interval op 9.5, verschillende intervallen op 10.0 en het laatste (30 seconden) interval op 10.2. Bam.
Ik stapte een zweterige bende van de loopband. Meestal zweet ik niet veel, maar dat was gisteren NIET het geval.
Hoewel ik niet dol was op de instructeur, was het een goede training, vooral het gedeelte op de Nike Air Max Thea Femme loopband.
Nadien gaf Malin + Goetz gratis handmassages en Color Club gaf gratis manis. Ik heb een rare obsessie ontwikkeld om mijn nagels altijd te moeten laten lakken, dus daar was ik goed in; Ik kreeg een snelle handmassage, wat heerlijk was.
Heb je ooit Barry's of een klas met loopbanden geprobeerd? (Ik weet dat Equinox er een heeft, maar ik was bang om het ooit te proberen.) Ben je een Birchbox-abonnee?
Waar gaat het om 26,2 mijl rennen dat zoveel mensen aantrekt?
Het is ongetwijfeld een serieuze uitdaging, maar er is meer dan dat. De marathon biedt een verleidelijke combinatie van haalbaarheid en opscheppen die moeilijk te vinden is voor amateursporters elders.
Het biedt ook een rijke internationale geschiedenis met een heel begin omringd door mythe en legende. Kortom, de marathon is een unieke race. En ongeacht uw motivatie om het uit te voeren, dit is wat u kunt verwachten Nike Air Max Command Femme wanneer u de uitdaging aangaat.
Door met succes een halve marathon te trainen en te voltooien, heb je het meeste geleerd van wat je moet doen voor marathontraining. De frequentie van uw runs neemt toe, net als het totale aantal kilometers dat u per week rent. (De eerste stap is het vinden van een trainingsplan dat voor u werkt. Het goede nieuws: het internet zit er vol mee.)
U zult bijna elke dag rennen en zult veel minder hersteltijd hebben tussen sessies. Als zodanig zal het volume dat u toevoegt aan uw training bijna volledig bestaan ??uit eenvoudige tot matige aerobe afstanden. (Zone 2 in een hartslagmodel met 5 zones).
Je plan zal waarschijnlijk nog steeds temporuns en een vorm van interval- / snelheidswerk omvatten, maar de primaire focus zal je lange runs zijn. Hier verschillen de plannen meestal. Traditionele plannen lopen geleidelijk op tot het 20-23 mijl bereikt. Andere plannen beperken wekelijkse lange runs op 16Nike Air Pegasus 89 Femme mijl Nike Air Max Thea Damen maar richten zich op het rennen van die mijlen terwijl ze nog niet volledig hersteld zijn van je vorige sessies. Beide benaderingen hebben bewezen te werken. Welke je kiest, is aan jou.