Begin met een sprint. Het verbaast me altijd als ik hoor van mensen die een volledige IRONMAN doen als hun eerste triatlon. Hoewel ik ze belangrijke rekwisieten geef, denk ik dat dat overweldigend en stressvol kan zijn. De beste manier om wat ervaring op te doen en om uit te vinden of triatlon iets is waar je echt in ge?nteresseerd bent, is door klein te beginnen. Net zoals je 3 mijl moet kunnen rennen voordat je een marathon kunt lopen, raad ik aan om met Nike Roshe Run Womens een sprinttriatlon te beginnen voordat je een langere afstand overweegt. Er zijn enkele geweldige tri-triplannen voor beginners in de Essenti?le trainingshandleiding van Triathlete Magazine. Wees bereid om wat geld uit te geven. Als het gaat om hardlopen, kun je technisch gezien een paar schoenen aantrekken en je voordeur uitlopen om je kilometers te registreren. Bij triatlon is er veel meer apparatuur bij betrokken en veel meer dollartekens. Je hebt minimaal nodig: een zwempak, een veiligheidsbril, een badmuts, race- of tri-bike, fietshelm, fietshandschoenen, fietsschoenen als je clippedalen, fietsbroeken, een racegordel voor je nummer, schoenloze veters ( zoals Yanks), hardloopschoenen, Body Glide / TriGlide en een tri-pak (boven- en onderkant gemaakt om te zwemmen, fietsen en hardlopen). Er zijn zoveel andere gadgets en Nike Air Max 270 Donna uitrustingen die je zou kunnen hebben, maar dit zijn de basisprincipes. Om mijn complete paklijst voor triatlon-racedagen te zien
Ik ben Facebook-vrienden met de eigenaren en veel van de instructeurs. Ik heb allemaal verliefd op meisjes. Ze zijn allemaal geweldig.
Een paar weken geleden introduceerden ze een nieuwe klasse: Sculpt Fusion.
Klinkt eenvoudig genoeg, toch? Ze beschrijven het als "weinig impact" op de site, dus ik dacht dat ik in voor iets als een barre-klasse zou zijn. Ik zag op Facebook dat de mooie Chelsea Dornan, die het onderwijst, op vakantie ging en dat een vuur onder mijn kont aanstak om er te komen en het te nemen voordat ze op vakantie ging.
Ik liep naar binnen en ze zei dat ik mijn schoenen uit Adidas Nmd Donna moest doen. Wacht wat??
Ook nam ik de klas vier dagen na de marathon. Ik wist echt niet zeker waar ik aan begon, maar Nike Internationalist Mujer ik was opgewonden om de nieuwe klas van Chelsea te proberen.
Het eerste wat me opviel (na het uitdoen van mijn schoenen) was dat de kamer warm was. Ze zei dat dit was om te voorkomen dat spieren te snel afkoelen, omdat je langer posities aanhoudt en kleinere bewegingen doet.
De klas was absoluut uniek!
We zijn begonnen met een aantal zeer snelle yogastromen - hond naar plank, herhalen, herhalen, herhalen. We deden ook een VEEL houdingen voor wat voelde als 1000 ademhalingen. Het hielp niet dat ik vier dagen buiten de marathon was, ik ben er zeker van, maar mijn benen waren en fuego, en ik wilde soort lieve kleine Chelsea doden. Ik weet dat ik haar ongeveer een miljoen blikken heb gegeven.
Ze coachte ons door Nike Free Rn Distance Femme onze adem te co?rdineren met de bewegingen en benadrukte het belang hiervan. Hoewel ik meer yoga doe voor de mentale voordelen en het uitrekken, en niet voor de verbranding van calorie?n, vond ik het geweldig dat dit absoluut een legitieme training was.
Ze ontwikkelde de klas, zei ze, omdat ze een passie voor yoga heeft, maar denkt dat yoga sommige spiergroepen mist, vooral aan de voorkant van het lichaam, dus het toevoegen van gewichten werkt harder en versterkt beide kanten van het lichaam .
O ja. Er zijn gewichten. We hebben een driehoekspositie gemaakt met de gewichten (en een paar andere poses) en OW OW OW. Mijn taille voelde het zeker.
Jullie weten dat ik van mijn yoga en mijn Uplift hou, dus ik ben er vrij zeker van dat deze les een van mijn vaste favorieten zal worden. Momenteel verschijnt het slechts een paar keer per Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme week in het schema, maar ik hoop dat ze meer tijden toevoegen!
Omdat het minder impact heeft, is dit waarschijnlijk de meest toegankelijke klasse die Uplift biedt. Hoewel hun andere trainingen schaalbaar zijn, kunnen de springende en snelle trainingen intimiderend zijn voor sommige beginners, maar ik denk dat Sculpt Fusion bijna iedereen kan doen. (Hé, mam? Wil je het proberen?)