Wat dacht je van wat chips en salsa? Op slechts een steenworp afstand van het centrum, vindt u (mijn Nike Cortez Womens favoriete) Mexicaans restaurant.
De sfeer is fantastisch. Geweldige verlichting die u zal inspireren om de tafelside guacamole te bestellen - doe het! Het menu is kort en krachtig met vertrouwde gerechten die ze in de loop van de tijd hebben beheerst. Ik hou van de avocado en zwarte bonen tostada of de kip flautas. Probeer de kokosrijst als je de kans krijgt. De sopapillas of gefrituurd ijs sluiten je diner af met een vrolijke buik.
Slackwater ligt direct aan de Ogden River Trail en is de favoriet van de lokale bevolking. Je vindt er livemuziek, bierproeven, een gracieuze ontmoetingslocatie en het ETEN !!! Ontvang de char-tipped gerookte varkensvlees chili-verde nachos als voorgerecht. Het gaat om een ??voet hoog van verrukking. Je zult ook blij zijn met een van de zelfgemaakte pizza's en hun lichte korstjes. De salades en broodjes www.elrincondeosca.es zijn ook altijd een favoriet.
Niet zo veel om te vragen, toch? (Mijn moeder vroeg me om wat ik wilde voor mijn verjaardag, en ik kan zeggen dat er echt niets belangrijks is waar ik nu naar verlang. Echt waar.)
Er zijn duidelijk een aantal dingen in die tweede categorie die me gelukkiger zouden maken. Maar ik moet erop vertrouwen dat ik naar die dingen toe werk en doe wat ik kan, en op een gegeven moment moet ik loslaten en het universum zijn best doen.
Ik heb de laatste tijd heel bewuste beslissingen genomen in de richting van die doelen.
Ogden is een relatief kleine stad, maar met drie geweldige hardloop / versnellingswinkels. En ze zijn gunstig gelegen met in hetzelfde blok. Striders, piekprestaties en uitrusting 30. Elk heeft Nike Air Max 90 Womens zijn kracht en is uniek voor de gemeenschap met verschillende hardloopgroepen en evenementen. Van Nike Internationalist Womens kampeerartikelen tot hardlooppakketten of nieuwe hardloopschoppen, elk van deze drie winkels kan je opnieuw bevoorraden met je favoriete items.
Ik weet zeker dat je al mentale plannen maakt om naar Ogden te komen en wat avontuur te doen. Vergeet niet dat je het hele jaar door kunt rennen EN trainen. Zet me alsjeblieft op je korte lijst met mensen om contact op te nemen als je hier wegkomt! Er zijn tal van online bronnen die uw bezoek persoonlijker en specifieker kunnen maken voor wat u zoekt.
Een paar maanden geleden besloot ik dat ik nieuwe sneeuwschoenen nodig had om de schoenen te vervangen die ik sinds de universiteit had. (Hé, ze hielden het echt goed!) Ik besloot toen en daar dat deze winter een doozy zou worden en ik mijn winterjas Nike Air Max 95 Damen ook moest vervangen. Zoals de meeste winters in NYC is dit een soort klote, maar hier zijn een paar Nike Air Max Sequent 2 Donna van de producten die het iets draaglijker maken. 1. Maybelline Master Prime Illuminator: ik las hier enkele weken geleden over op Racked en MOET HET HEBBEN. Het artikel zei dat het mijn gezicht een mooie gloed zou geven, en wie kan dat niet gebruiken in de winter van Harst NYC? Klaar en klaar. 2. Clinique Repairwear Sculpting Night Cream: ik kreeg deze in een geschenk met aankoopset. Zolang de verjaardagen blijven komen, ga ik op zoek naar geweldige moisturizers. Of een betrouwbare plek om Botox te krijgen. Een van beide! 3. New Balance Windblocker: wanneer de grond droog is (groot wanneer!), Heb ik geprobeerd naar buiten te rennen wanneer ik kan, tenzij het onder de 20 is. Deze jas is mijn jam baby. In combinatie met de NBx Nike Air Presto Womens Minimus Long Sleeve van een paar jaar geleden is dit de perfecte combinatie om warm te blijven. Het ziet eruit en voelt als deze Lulu-top voor een fractie van de prijs. 4. Clarisonic Mia: Ik heb dit JAAR verzet, maar ik heb er een voor Kerstmis en die krijg ik. Mijn huid is zo zacht als de kont van een baby en gloeide nog voordat ik de hippe illuminator kreeg. 5. Sorel Jane van Arctic: dit zijn zware SOB's, maar ze zijn WARM en houden mijn voeten droog. 6. North Face Arctic Down Parka: een thema opmerken met deze laatste twee? Ja ... ik ben helemaal bezig warm te blijven. Ik had de grote slaapzak naar beneden gehad maar wilde iets een beetje classier. De jas van de slaapzak was warm, mijn ski-jas is North Face, maak je geen zorgen.