Ik ga geen woorden hakken: dit was het armste jaar van mijn leven. Mijn moeder, mijn baan, mijn hond verliezen (hij leeft, maar het super lange verhaal is kort dat hij uit mijn gebouw is getrapt en nu bij de moeder van een vriend in Georgia woont) en, oh ja, laten we daar een breuk in gooien, want waarom niet ? Dat. allemaal. zuigt. werkelijk. moeilijk.
En als ik zei dat ik me niet vaak behoorlijk Nike Air Pegasus 83 Damen depressief voel, zou dat een leugen zijn. Ik denk dat ik zover ben gekomen dat ik het op zijn minst kan verbergen of opzij kan schuiven als ik met mensen samen ben ... maar ik heb het vrij moeilijk. Dat gezegd hebbende: ik heb nog steeds veel om dankbaar voor te zijn. Ik schreef twee jaar geleden hoe dankbaar ik was voor mijn moeder en dat haar prognose goed was. Ik had nooit gedacht dat ik twee jaar later over haar dood zou schrijven, omdat ik nooit had gedacht dat ze zo snel zou sterven aan eierstokkanker. Het voelt nog steeds alsof ik het over iemand anders heb. Omdat ik onmogelijk over mijn moeder kan praten die hier niet is, toch? Ze was zo sterk en koppig en gezond voordat Nike Air Max 90 Homme ze ziek werd, en gelukkig konden mijn ouders de beste zorg voor haar betalen ... en dat deed er nog steeds niet toe.
Maar, zoals mensen me soms Nike Air Max 2017 Mujer herinneren - ik had 34 geweldige jaren met haar. Ik heb zoveel liefde en mooie herinneringen gekregen in die 34 jaar - meer dan sommige mensen in hun leven met hun moeder krijgen, dus daar ben ik zo dankbaar voor. Ze gaf me zoveel van zichzelf dat ze in mij zal voortleven. Ik ben dankbaar dat ze me veerkracht heeft gegeven. En een wil om gewoon te blijven vechten. Daarom sta ik nog steeds (ook al is het nauwelijks.) (JK Ik lig op de bank dit te schrijven, zoals altijd.)
Ik ben dankbaar voor de luchthartige geest die ze me gaf. Ze hield van Disney-films kijken en noemde zichzelf Tinkerbell. Ondertussen, als ik verdrietig ben, schakel ik Finding Nemo of Frozen in (je kunt zien dat ik geen Adidas Zx 750 Damen kind heb omdat ik ervoor kies om Frozen te bekijken.) Ik ben dankbaar voor de geest die ze me gaf. Ik bedoel, ja, ik ben dol op geschenken geven, maar ik bedoel dat ze alles in de wereld zou doen voor degenen van wie ze hield, en ik ook. Ik geef veel van mezelf aan degenen waar ik om geef. Dankbaar voelt niet als een sterk genoeg woord voor hoe geweldig mijn vrienden dit jaar zijn geweest. Net voordat mijn moeder stierf, sms'te een lieve vriendin me: 'Als je uit elkaar valt, zijn we er om je weer in elkaar te zetten.' En mijn vrienden hebben het stap voor stap gedaan. Ik zal nooit meer dezelfde persoon zijn als ik was voordat ik mijn moeder verloor, maar ik ga langzaam terug naar een nieuwe 'normaal'.
Ik ben dankbaar voor mijn relatie met mijn vader. Ik hou zoveel van hem en ik bewonder hoe hij dag in dag uit voor mijn moeder zorgde Nike Internationalist Femme en haar niet verliet terwijl ze ziek was. We waren niet super dichtbij geweest in mijn volwassenheid. Ik had een sterke relatie met mijn moeder en we hadden een sterke familiedynamiek, maar mijn vader en ik belden elkaar niet vaak zonder reden. Onze relatie is enorm veranderd sinds ik mijn moeder verloor. Ik ben dankbaar voor mijn therapeut. Ik weet niet hoe ik deze storm zou hebben doorstaan ??zonder haar als middel te hebben om naar me te luisteren, advies te geven, me te helpen sommige situaties te herformuleren en te zoeken naar het goede temidden van al deze shit.
Geef toe, trailrunning is een geweldige sport, maar je ervaring wordt over het algemeen bepaald door de uitrusting die je gebruikt. Hoewel kleding, hydratatie, voeding en elektronica uitstekende instrumenten zijn om in je pijlkoker te houden, is het meest elementaire en belangrijkste stuk uitrusting dat elke hardloper moet bezitten, een betrouwbaar en functioneel paar trailschoenen. Wat er aan je voeten ligt, helpt je om over rotsen en wortels te kruipen, steile hellingen te grijpen, bommenwerper te dempen en in het algemeen je recht te houden.
Hieronder staan ??de top 11 herfst trailschoenen van dit jaar. We hebben deze merken gevraagd wat hun motivatie was voor het maken, de gemarkeerde functies en technologie en wat het favoriete onderdeel van de ontwerper is. Lees meer over het uitrusten van je voeten voor deze herfst en winter door hieronder te lezen.