De Patagonia Peak Mission Tights zijn gemaakt van gerecycled materiaal en bevatten de Patagonia Polygiene? permanente geurbestrijding. Het ontwerp van de panty is voorzien van verschillende naden om je veel flexibiliteit en bewegingsvrijheid te geven. Over het algemeen hielden de panty's van een "tweede huid" en een comfortabel om te dragen op afdalingen, wandelingen of zelfs onder Nike Air Max 270 Womens een sneeuwbroek wanneer ze op weg waren naar een skigebied. Ze waren een beetje kort voor mij en de tailleband, hoewel hij er breed uitziet, heeft een veel smallere elastiekband die er doorheen loopt, wat niet mijn favoriete functie was.
Waar we van hielden: het gebruiksgemak en de flexibiliteit van de panty en het slanke comfort.
Als het aankwam om in de kou te lopen, hielden de panty's stand tegen koudere temperaturen, maar zijn ze niet ontworpen om bescherming te bieden tegen de zweepslagen die we in Colorado kunnen ervaren. Eerlijk gezegd, deze panty's werden mijn favoriete kledingstuk tijdens het snowboarden - ze zijn ongelooflijk comfortabel en de perfecte laag warmte om te gebruiken onder een shell-sneeuwbroek. Dit betekende ook dat ik niet van laag hoefde te wisselen tussen een korte ochtendloop en het raken van de Nike Air Vapormax Femme hellingen. Het was niet mijn oorspronkelijke bedoeling of wat ik had verwacht van de Peak Mission Tights, maar ik ben aangenaam verrast!
Ik had mijn vriend Carolyn in een van de vorige loops gezien en ik kwam haar tegen toen ik aan de derde ronde begon. “Rennen met mij ???” vroeg ik / smeekte. "Natuurlijk!" Zei ze, "maar gewoon tot aan de pier." Wel, mijn vrienden, we passeerden de pier en ze rende nog steeds met me mee. YESSSSS. Ze liep uiteindelijk de hele derde ronde met me mee en ik was eindeloos dankbaar. Mijn kilometerstand is nog steeds laag omdat ik te angstig was om eerder in de maand te rennen en een aantal runs miste, maar ik ben het allemaal aan het afbreken, één run tegelijk. Toen ik minder dan vier maanden geleden hierheen verhuisde, had ik een 5K die in dezelfde serie werd gehost en ik voelde me daarna opgewonden - vandaag Adidas Zx 750 Damen liep ik dat drie keer en voelde ik GEWELDIG. Ik ben trots op mezelf voor de vooruitgang die ik deze zomer heb geboekt tijdens mijn hardlopen. Ik eindigde in 1:39:11, een tempo van 10:38. Ik zou liegen als ik zei dat ik niet in de verleiding kwam om mijn 15K PR op te zoeken om het hiermee te vergelijken, maar ik weet dat dat me niet zal helpen. Ik ben waar ik vandaag ben; sindsdien is er zoveel veranderd.
Ze hebben een zeer slanke, comfortabele pasvorm met een "7/8 lengte" binnenbeenlengte die natuurlijk aanvoelde. Er waren twee delen van de algemene Sunara-pasvorm waar ik van hield - de 7/8 lengte en de tailleband. Ik heb de 7/8 lange panty's die populair zijn geworden vermeden omdat ik het gevoel heb dat veel lange panty's die lengte op mijn lange benen worden ... Ik heb me misschien vergist. De lengte van 7/8 is geweldig en Nike Air Force 1 Womens Arc'teryx heeft nagedacht over alle beenlengtes van de "gemiddelde" vrouw omdat ze een opvouwbare optie bieden. Goed gedaan. Wat de tailleband betreft, deze valt in de categorie 'mid-rise', wat volgens mij een echte hit of miss kan zijn. Nogmaals, Arc'teryx kent hun spullen en de tailleband is geweldig - het wordt breder aan de achterkant, ligt plat en voegt geen extra taille toe met overmatig elastiek.
De ioMerino compressietights zijn een lichtere legging gemaakt van merinowol. Dit betekent dat ze licht, flexibel en comfortabel aanvoelen, terwijl ze alleen de verwarmende eigenschappen van wol gebruiken wanneer u het nodig hebt. Wanneer u niet op zoek bent naar bescherming tegen koude, fungeren ze gewoon als een lichte laag. Als compressiedicht zijn ze niet zo beperkend als anderen die ik heb geprobeerd en ze passen als een Nike Cortez Femme comfortabele "contact fit" laag. De brede tailleband is vergevingsgezind en comfortabel zonder labels (yay!).