Er zijn verschillende ingebouwde programma's via de app. U kunt een training kiezen op basis Nike Cortez Damen van doelen, zoals techniek of snelheid. U kunt ook een trainingscyclus starten op basis van het gewenste resultaat: competitieve versus verbeterde fitheid. Ik kreeg niet de kans om diep in een van de trainingsprogramma's te duiken, maar met een app die je hele trainingsprogramma bijhoudt en realtime coaching levert, kan op een one-stop-shop-manier nuttig zijn.
Voor mij valt dit product onder de categorie "luxe" accessoires. Ik denk dat het een groot voordeel is om realtime feedback te hebben en je hele Adidas Zx Flux Herren trainingsprogramma op één plek te kunnen analyseren, maar ik zie dit niet als iets dat een beginnende hardloper zou proberen of nodig heeft wanneer ze voor het eerst gaan hardlopen of opleiding. Dit voelt bijna als een extra stuk dat een ervaren hardloper zou toevoegen of kopen om dingen te verwarren. Ik zie mezelf het af en toe Adidas Superstar Herren gebruiken voor snelheidstrainingen of heuveltrainingen, maar niet uitsluitend voor een trainingscyclus.
Met een prijskaartje van $ 449 is dit niet iets voor iedereen, maar er is een publiek voor diegenen die op zoek zijn naar dit type product. We hebben de richting gezien die draagbare technologie gaat en de innovatie die plaatsvindt met wat ooit alledaagse accessoires waren (woordspeling helemaal bedoeld).
We rennen om vele redenen: fit worden, afvallen, omdat we ervan genieten en soms om geld in te zamelen. Adidas Ultra Boost Dames Veel mensen melden zich aan voor een race als een manier om geld in te zamelen voor een doel dat veel voor hen betekent, terwijl anderen misschien geld inzamelen voor een doel als een manier om in een over-ingeschreven race te geraken. Terwijl de London Marathon nadert, schudden veel hardlopers verwoed hun blik om de laatste Nike Air Pegasus 89 Mujer stukjes sponsoring bij elkaar te krijgen die ze nodig hebben om hun doel voor fondsenwerving te bereiken of gewoon om het bedrag dat ze inzamelen voor het gekozen doel te maximaliseren. Vergeet niet dat je de marathon van Londen kunt uitvoeren, evenals tal van andere races, zonder dat je een vast bedrag moet inzamelen (meer daarover hier). Maar als je nog steeds je blik schudt, hier zijn een paar last minute tips. Geef mensen een stimulans We denken allemaal graag dat we iets voor ons geld krijgen, en dit Nike Cortez Hombre strekt zich zelfs uit tot het geven aan goede doelen. Dus maak wat cakes voor je collega's, neem ze aan het werk en bied ze aan mensen in ruil voor sponsoring. En als je niet goed bent in bakken, koop dan gewoon wat in de winkel.
Vertel mensen hoe ver je loopt Veel mensen weten dat een marathon 26,2 mijl is, maar weten ze hoe ver je moet lopen in training, nog voordat je bij de startlijn bent? Zorg ervoor dat ze op de hoogte zijn van elke stap en blaar op weg naar de finish zodat ze je toewijding volledig kunnen Nike Air Vapormax Femme waarderen.
Ga een stap verder Sommige mensen willen je zien lijden ... zelfs meer dan je in je race zult doen. Dus waarom geef je niet iets op waar je van houdt - chocolade, koekjes, cake - ook in de aanloop naar de grote dag?