Op dit punt begon de groep te verschijnen voor onze 8-mijlsloop. @Kineticfix vertrok om haar run af te maken en we kwamen later overeen (natuurlijk op twitter) dat we weer samen zouden moeten rennen. Yay voor nieuwe lopende vrienden. Met 8 mijl in mijn zak, Nike Air Max 270 Dames keek ik ernaar uit om de energie van een grotere groep voor de tweede helft te voeden. We gingen naar AT&T park voor een eenvoudige heen en terug.
Denk aan mijn Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen laatste bericht waar mijn hardloopmaatje Larry de laatste 3 mijl van een halve marathon in een tempo van 7:30 wilde rennen omdat hij aan het trainen is voor een (snelle) marathon. Nou, laat het OPNIEUW aan hem om te zeggen: "Wil je zo'n 7 minuten mijlen lopen?" Gewoon een opmerking dat hij met dit BRILJANTE idee op zijn mijl 5 en mijn mijl 13 komt ... natuurlijk is mijn antwoord "zeker". splitst zich vervolgens af van de groep om een ??extra mijl of zo te lopen en klokt deze splitsingen:
Uiteindelijk hebben we onze groep ingehaald en hebben we samen het punt afgemaakt. Mijn oorspronkelijke 16-mijlsplan was bijna een 17,5-mijlsloop geworden met aan het einde wat snelheidswerk. Met vrienden zoals deze, wie heeft een training op Adidas Superstar Womens het circuit nodig?
We pakten allemaal achteraf koffie en praatten over onze weekendplannen, komende races en algemene gesprekken. Ik heb het geluk dat ik een geweldige groep vrienden heb die graag rennen. Nike Air Max 270 Hombre Het helpt echt om de kilometers voorbij te vliegen. We zijn een beetje gek, maar een beetje gek doet nooit iemand pijn, toch?
Het was niet mijn bedoeling om deze updates elke week te schrijven, maar ik had veel leuke berichten van sommigen van jullie en (meer zelfzuchtig) vind ik opschrijven hoe training echt nuttig is gegaan.
Wanneer ik mijn lopers coach, is het instellen van de training slechts een deel van het werk. De ander luistert naar hun feedback over hoe de runs zijn verlopen en helpt hen vervolgens te begrijpen waarom dingen goed zijn gegaan en andere dingen minder goed. Want als je iets kunt leren van een vuilnisbelt, dan was het toch niet dat afval.
Deze week had ik echt een rotzooi. Ik zou een tempo lopen op donderdag van 7 mijl met 5 mijl op halve marathontempo (7: 30 / mijl ish). Ik had me er zorgen over gemaakt omdat het hard klonk.
Als ik een tempo zie dat begint met iets lager dan 9 minuten, denk ik dat het hard klinkt. Mijn hersenen hebben mijn benen niet ingehaald. Ik herinner me nog dat ik een nieuwe hardloper www.innenstadtmusik.de was, mijn eerste halve marathon deed en vocht om een ??halfuur van minder dan 2 uur te lopen. Dus het is soms moeilijk om mijn hoofd rond de passen te krijgen die ik nu ren.
DUS, hoewel ik een paar weken geleden om 7: 35 / mijl zonder al te veel moeite een 10 km liep, en hoewel ik een marathon liep om 8: 00 / mijl en hoewel mijn tempo van 5 km 6: 57 / mijl is, de gedachte om te doen mijn temporit deze week Nike Air Max Command Mujer maakte me echt bang. En op de manier waarop deze dingen werken, werd het een vreselijke profetie, denkend dat het vreselijk zou worden.
Ik zette het parklands-pad op. Ja, een spoor. Niet het gemakkelijkste oppervlak om mooie gelijkmatige kilometers te maken. De eerste helft bergopwaarts, de tweede helft bergafwaarts ("het is oké, ik ga de eerste helft langzamer en gemiddeld 7:30"). Maar dat deed ik niet, ik vertrok te snel en had toen twee kilometer lang een gevecht met mezelf.
Ik sneed de temposectie kort op 4 mijl en afgekoeld voor een mijl naar huis om te mokken.
Daarover schrijven heeft geholpen. Ik weet wat ik verkeerd heb gedaan (een dwaze route gekozen, te snel vertrokken en niet de juiste houding gebracht). En ik kan zien wat goed is gegaan (blijkt dat die tempo mijl gemiddeld 7: 37 / mijl is, dus geen wereld weg). Dus Nike Air Force 1 Dames bedankt dat je me hebt verwend.
Deze week doe ik de London Frontrunners Pride 10K in het weekend, dus hopelijk gaat dat beter en ik zal voor mezelf bewijzen dat ik een behoorlijk tempo kan houden zonder een driftbui te hebben.