Om het licht uit te drukken, Jared Campbell is een productieve, inspirerende en ingenieuze duursporter en milieuactivist. Onder zijn Nike Air Max 95 Womens prestaties is Campbell de enige drievoudige finisher van de Barkley Marathons, hij richtte een trailrunning-evenement op dat schone luchtinitiatieven ondersteunt, en hij heeft een huis herbouwd om netto positief te zijn en leert anderen ook hoe het betaalbaar te doen . Als het niet om zijn nederigheid was, zouden misschien meer mensen de breedte van het filantropische klimaatwerk van Campbell kennen, evenals zijn avonturen www.sharonmckenna.co.uk met zelfdruk.
“Jared werkt op een ander niveau dan de rest van de wereld. Hij balanceert een zeer veeleisende carrière als ingenieur, een niveau van uithoudingsvermogen atletiek van wereldklasse en werk in natuurbehoud en het milieu. Hij slaagt er op de een of andere manier in om dit allemaal te bereiken op dezelfde 24-uur dag waarin de rest van ons leeft, "zei Campbell's vriend en avontuurlijke partner, Luke Nelson. “Jared staat erom bekend dat hij op vrijdag het werk verlaat en op tijd een enorme prestatie uitschakelt om op maandag aan het werk te gaan, niet slechter voor de slijtage. Ik zou zeggen dat hij waarschijnlijk meer mijlen en verticaal heeft afgelegd via het licht van een koplamp dan zowat iedereen op de planeet terwijl hij elk beetje leven uit de dag knijpt. "
Wanneer ik een trainingsplan voor een hardloper Nike Air Max 90 Dames schrijf, zal het bestaan ??uit veel van de vertrouwde elementen die je zelf hebt gezien: www.chezlachassagne.fr gemakkelijke runs, lange runs, tempo runs en intervallen. Sessies georganiseerd in de loop van de weken, op weg naar een race, allemaal met hun eigen doelen die bijdragen aan een groter doel.
De passen en de kilometers liggen daar te wachten om met elke training te worden aangepakt. Ik stel me voor dat de hardloper naar hen zal kijken, misschien een beetje frons, schrijf ze op hun hand of programmeer ze op hun horloge en ga erop uit om zo goed ze kunnen rennen op een bepaalde dag.
Ik ga er niet vanuit dat ze de sessie altijd precies zo zullen uitvoeren als ze voor hen is opgeschreven - die onder ons elke keer precies onze splits raakt. Soms zullen ze worstelen, soms zal het moeilijk zijn, soms stoppen ze vroeg of hun tempo zal geleidelijk Nike Air Max Command Heren vertragen totdat het weinig gelijkenis vertoont met de geplande sessie.
Training is er om ons uit te dagen. Soms is een sessie moeilijk en om welke reden dan ook, op een bepaalde dag, kunnen we Nike Air Max Command Herren deze misschien niet uitvoeren zoals we hadden gehoopt. Als elke sessie waarvoor je kwam in een periode van 12 weken zonder problemen ging, zou ik mijn wenkbrauwen opheffen.
Maar er zijn ook sessies in die plannen die zijn ontworpen als "Ah-ha" -momenten. Sessies die zijn ontworpen om een ??hardloper te laten zien hoe ver ze zijn gekomen en meer zelfvertrouwen opbouwen dan er zijn om fitness op te bouwen. Een race-tempo run, precies goed getimed die perfect past, kan je het zelfvertrouwen en de voorsprong geven die je nodig hebt om op een racedag te presteren, bovenop alle fitnesswinsten die eruit voortvloeien
Dus als je naar je Adidas Superstar Damen trainingsplan kijkt, onthoud dan dat er meer achter zit dan je zou zien. Er zijn sessies om je uit te dagen en sessies om je zelfvertrouwen op te bouwen. Je weet misschien gewoon niet welke welke zijn totdat je in het gezicht wordt geslagen met een grote dosis "Ik kan dit".