Terwijl je je lichaamsgewicht op een helling optilt, bouwen sprintjes bergopwaarts spiermassa en kracht op, waardoor je bilspieren groter worden. Snelheidstraining maakt gebruik van een techniek die sprintbelasting wordt genoemd, die de weerstand tijdens hardlooptrainingen verhoogt.
Je kunt een sprint laden door heuvels of een trap te rennen. Bergop sprints zullen de vraag op je gluteale spieren gelijk maken aan een Olympische lift. Gebruik een helling van 6-10% en voer aan het einde van een gemakkelijke run 1-Nike Cortez Hombre 2 tien seconden sprints uit.
Als je op zand rent, is dit gelijk aan hardlopen met enkelgewichten; omdat het de belasting van een run verhoogt. Dit bouwt je bilspieren op en maakt je billen groter. Je bilspieren moeten harder werken om je voeten te planten, het zand te verplaatsen en de voeten vervolgens weer op te tillen. Daarom moet u meer energie spenderen om op een zandoppervlak te lopen dan op een hard oppervlak.
Omdat rennen op zand zich op een onstabiel oppervlak bevindt, verhoogt dit de intensiteit van uw training. Dit activeert je kernspierstelsel en bilt sterker.
Als je het gevoel hebt dat je billen te klein zijn, probeer dan deze glute-oefeningen om je gluteale spieren te ontwikkelen, terwijl je je gebruikelijke loop voortzet.
Bijv: hurken, lunges, heupstoot, deadbell lift
Het trainen van onze bilspieren 2-3 keer per week zou echter optimaal moeten zijn, omdat dit de bilspieren voldoende stimulerende spieropbouw en voldoende Nike Air Max 270 Mujer tijd geeft om te herstellen en te groeien.
Hier is een interessant artikel uit de New York Times waarin wordt besproken wanneer u van uw hardloopschoenen af ??moet. Toen ik het voor het eerst begon te lezen, ging ik er automatisch van uit dat het de typische aanbevelingen ging bespreken om je hardloopschoenen elke 300-500 mijl te veranderen, zoals beschreven in een artikel uit 1984 dat de "gouden standaard" is gebleven. Hoewel deze kilometragecriteria nooit wetenschappelijk zijn bewezen, in combinatie met het feit dat hardloopschoenen sinds 1984 drastisch zijn veranderd, wordt de markering van 300-500 mijl nog steeds aanbevolen als een goede indicator voor het kopen van nieuwe schoenen. Dit artikel geeft eigenlijk een goede geschiedenis over wanneer we naar veranderende schoenen kunnen kijken en naar welke criteria we kunnen kijken in tegenstelling tot alleen kilometers. Ik zou dagen over schoenen kunnen doorgaan, maar hier zijn mijn twee cent Nike Air Max 270 Femmevoordat je het artikel leest.
- als je met je hak slaat, moet je waarschijnlijk letten op de absorberende kwaliteit van je schoenen. Neem het thuispunt, stop met slaan.
- race-afstanden kunnen bepalen welke schoen je draagt, maar niet noodzakelijk, waardoor ze langer meegaan.
Ryan Hall, een van 's werelds beste afstandslopers, was er trots op zijn loopschoenen in noppen te dragen. Niet meer. Nu vervangt hij ijverig zijn schoenen nadat hij er ongeveer 200 mijl in heeft gerend. Hij doorloopt twee paar per maand.
"Ik weet dat mijn schoenen waarschijnlijk nog een paar honderd kilometer meer kunnen dragen voordat ze versleten zijn, maar mijn gezondheid is zo belangrijk voor me dat ik er altijd voor zorg dat mijn uitrusting vers is," zei hij.
Natuurlijk hoeft Mr. Hall, gesponsord door Asics, niet voor zijn schoenen te betalen. De meesten van ons doen dat, en rond de $ 100 per paar zijn Adidas Zx 750 Donna ze niet goedkoop. Toch worden we constant gewaarschuwd om ze vaak te vervangen, omdat rennen in versleten schoenen kan leiden tot verwondingen die maanden kunnen duren om te genezen.
Dus hier is een eenvoudige vraag: hoe weet je wanneer je schoenen klaar zijn voor die afvalbakken in sportscholen? En als je gewond raakt, is het dan eerlijk om je schoenen de schuld te geven?