Nadat ik op het strand erg lekker was geworden, liep ik de stad in om iets te eten te halen, aangezien ik niet van tevoren had gepland en iets te eten had meegenomen. De snelste plaats was een Nike Air Max 270 Homme klein Grieks restaurant en ik besloot dat gegrilde groenten in een pita net zo gezond was als ik zou krijgen. Er zat wat feta op, wat het natuurlijk betta maakte!
Die avond had ik mijn restjes eend en ging toen naar Cienfuegos, een 'geheime' rumbar die boven is bij een broodjeszaak. Er wordt normaal gesproken lang gewacht om binnen te komen, dus gingen we op zaterdag terwijl iedereen de stad uit was! Na een lange dag op het strand waren we behoorlijk gezapt en bleven we niet te laat buiten. Ik werd gisteren wakker en rende uit de weg - het gebeurde zaterdag niet. Na sinds dinsdag niet te hebben getraind (oeps), was het behoorlijk moeilijk. Ik had er negen moeten doen, volgens mijn trainingsplan, maar ik kon er maar acht doen omdat het zo verdomd heet was. Les geleerd? Twee dagen op het strand, plus een avond rumcocktails en Nike Air Max 1 Mens om 10.30 uur op pad gaan met meer dan 90 graden weer is geen goede zaak. Ik tankte daarna met een bagel en maakte me toen klaar om naar een barbecue te gaan. Ik had een hotdog, wat lekkere ribben die Lacey maakte en wat guacamole-salade die ik maakte.
Je hebt dus geen constante blessures. Letselpreventie. Kracht zodat je de snelheid kunt verhogen en tempodoelen kunt bereiken. Co?rdinatie zodat u effici?nter kunt werken. Het belangrijkste is dat u kunt doen waar u van houdt. Rennen.
Want dat is toch het belangrijkste doel? Ik weet dat mijn doel als coach is om mijn klanten de sport te laten doen waar ze van houden en te kunnen presteren zoals ze dat willen.
Vrouwen hebben meer behoefte aan heup- en bilspierversterkende oefeningen omdat we vatbaar zijn voor knieblessures.
1. Laterale bandwandelingen. Deze zijn geweldig omdat hardlopers de neiging hebben om alleen vooruit te gaan en ons lichaam af en toe een beetje beweging nodig heeft in een andere richting. Heb ik gelijk? Gebruik mini-weerstandsbanden en plaats recht boven je knie?n. Houd de hele tijd spanning en doe lateraal kleine stapjes. Ik ben dol op de weerstandsbanden van Pro-Tec Athletics. Zij zijn geweldig! Een paar keer per week 2 sets van 30 seconden lopen in elke richting is geweldig.
2. Glute Bridges. Omdat ze deel uitmaken van onze krachtcentrale. Dus waarom dat deel niet versterken? Gebruik weerstandsbanden om het moeilijker te maken. Plaats ze boven de knie, ga op je rug liggen, voeten op heupafstand van elkaar en til je heupen zo veel mogelijk op, knijp bovenaan die bilspieren! Houd een seconde Nike Air Vapormax Femme vast en laat de band tegelijkertijd geen weerstand verliezen. Super goed. Laat nu langzaam zakken. Herhaling. 2 sets 10-12 herhalingen. Brand baby brand.
3. Kalf verhoogt. Houd iets vast voor balans, indien nodig of niet, bewaar hoe dan ook gewoon je evenwicht. Sta op heupafstand van elkaar, til nu je hielen op, weeg die tenen en herhaal. 2 sets 15 herhalingen, probeer langzaam en gecontroleerd te verlagen.
4. Physioball glute curls. Oké, dit zijn een van mijn favorieten! Deze zijn vergelijkbaar met de bilspierenbruggen, behalve wanneer je omhoog gaat, trek je ook de fysiobal ??naar binnen terwijl je die heupen omhoog houdt. Hamstrings ja. Het zijn de biceps van onze benen en oh my, ze helpen ook met de snelheid tijdens het hardlopen. 3 sets 8-10 herhalingen
5. Plank. Ik weet dat iedereen deze kent, maar hij is zo lekker! Doe je het regelmatig? Het is er maar een die je overal kunt doen. Onze koffers houden ons tegen, dus maak ze sterk! Begin in een Nike Air Max Zero Femme goede push-up positie en laat je onderarmen zakken met de schouders over je ellebogen. Zorg ervoor dat de schouders naar achteren en naar beneden zijn, de onderrug is gespannen en je bent stijf. 2-3 sets 45-60 seconden.
6. Zijplank. Nou ... dit is hetzelfde als plank behalve anders. Je bevindt je in een vergelijkbare positie, behalve aan jouw kant. Begin met onderarmen, verplaats het gewicht naar één arm en één been, zodat je opgestapeld bent. Zorg ervoor aan welke kant je ook begint dat de heup naar de hemel omhoog en overdreven is. Alsof je een crunch houdt. Super goed. 2-3 sets 20-30 seconden aan elke kant.
7. Superman. Deze is leuk en je kunt doen alsof je aan het skydiven bent, maar je ligt plat op de grond. Zo ver weg van de lucht. Ga met je gezicht naar beneden op de grond liggen. Hef armen en benen tegelijkertijd van Nike Air Max Sequent 2 Femme de grond, quads ook en houd ze ongeveer 5-10 seconden vast terwijl spanning zowel in quads, bilspieren en rug is, richt die tenen. Ontspan en herhaal. 2-3 sets 60 seconden.
8. Split Squat. Je begint in een longeerstand van 90-90 en begint met lichaamsgewicht als je nog nooit bent opgetild. Als dat zo is, kunt u gewicht gebruiken, wees voorzichtig en zorg ervoor dat u een goede vorm behoudt. Vanuit de longe-positie sta je op en rijd je echt met de voorste voet, waarbij je ervoor zorgt dat deze gelijkmatig wordt gewogen, en de heupen zijn ook naar voren gericht. 2-3 sets van 8 herhalingen op elk been, rustend 45-60 seconden tussen elke set.