Ik reed van mijn appartement in het financi?le district helemaal naar 59th Street en terug - ongeveer 23 mijl! Er waren onderweg allerlei rustplaatsen met fietsreparatiediensten en water, enz. Ik stopte Adidas Stan Smith Damen rond 24th Street om enkele tenten te bekijken. Ik was een beetje duizelig toen ik van mijn fiets stapte - mijn ontbijt was niet echt genoeg brandstof voor twee trainingen, maar ik was bang dat mijn maag me zou storen. Toen ik een Odwalla-tent zag, maakte ik een goede start voor een van deze vitamine C-smoothies. Met 320Nike Air Max Dia Damen calorie?n en 60 g suiker voor één fles, zou ik er normaal niet een hebben, maar voor lange trainingen is meer brandstof nodig.
Een beetje veel ingredi?nten voor mij, maar de langste kooktijd was voor de zoete Adidas Zx 750 Damen aardappel, die ik in de magnetron heb gekookt tijdens het wandelen met Bailey. De pasteitjes met bruine rijst en kip waren ook in de magnetron en het duurde ongeveer een minuut om de spinazie en paksoi te sauteren met een beetje kokosboter. Een makkelijke, gezonde lunch.
De RaidLight Extreme MP + waterdichte jas wordt geleverd met een handvol geweldige functies die niet beperkt zijn tot boven de standaard waterdichtheid en ademend vermogen. Je vindt extra aanpassingen aan de capuchon, lussen voor elke duim, een venster om je horloge om je linkerpols te bekijken en variabel materiaal door de jas heen. Het meest functionele Nike Air Pegasus 83 Hombre kenmerk is gemakkelijk de variabiliteit van het materiaal. Als je over de paden rent, krijg je zweterig, zelfs op de meest regenachtige of koudste dagen. RaidLight heeft een oplossing gevonden om een ??waterdichte jas beter ademend te houden - door een meer ademend Nike Air Presto Hombre materiaal onder je armen toe te voegen! Dit heeft geen invloed op de algehele waterdichtheid of de duurzaamheid van de jas, maar het helpt wel om je temperatuur te reguleren.
Het North Face Flight FUTURELIGHT regenjack is het nieuwste in hun Flight Series van legitieme avonturenkleding. Het is een lichtgewicht, volledig waterdichte jas die is ontworpen om te hardlopen. Als je dit jack draagt, merk je meteen hoe zacht Nike Air Max 2017 Herren en kneedbaar het materiaal is, in tegenstelling tot sommige van de stijve regenjassen die er zijn. Het is ook heel gemakkelijk in te pakken in het kleine zakje Nike Air Presto Womens aan de achterkant [een nieuwe kijk op regenjaszakken die op prijs wordt gesteld!]. Je zult merken dat deze jas geweldig is voor verschillende buitenactiviteiten.