Het beste van een raceweekend is dat je de kans krijgt om bij mensen te zijn die je gekken begrijpen. Afgelopen weekend was de Rock'n Roll San Diego Halve en Volledige Marathon - er was ook een 5K op zaterdag waarvoor velen van ons zich Nike Air Max Zero Damen hadden aangemeld om de "Remix Challenge" te voltooien (2 races, 3 medailles).
Temidden van dit alles was het ook een soort van de officieel-officieuze lancering van #WeRunSocial op een evenement. Pro Compression kwam ook sterk tijdens het weekend. Ze organiseerden een shakeout-run op zaterdagochtend en een afterparty op zondag. Zoals je ziet, zou het een heel spannend weekend Nike Air Presto Damen worden.
Je hoeft morgen niet te rennen. Bedenk hoe tevreden je bent over je toekomstige zelf. Wil je morgen niet die persoon zijn die gaat zitten wetende dat ze de dag ervoor een run hebben gedaan? Als je gisteren je niet had verknald, zou jij dat nu kunnen zijn.
Op dit moment ben je waarschijnlijk een aanzienlijke hoeveelheid mentale energie aan het gebruiken om met jezelf te debatteren of je vandaag wel of niet moet rennen, proberen redenen te vinden om dit Nike Roshe Run Womens niet te doen en er niet in slagen jezelf te overtuigen dat je het moet doen. Als je net gaat hardlopen, kun je al die mentale energie besparen en wie weet wat je ermee zou kunnen bereiken. Misschien heb je je idee van Dragons 'Den. Of misschien een kruiswoordraadsel afmaken.
Je wilt rennen, je hoeft het liever niet te doen. Dus in plaats van na te denken over het Nike Air Pegasus 83 Herren hardloopbit, moet je denken aan de zelfvoldane nagloed van zweet na de run en hoe blij je bent met jezelf om het daadwerkelijk te doen.
Je zult nooit spijt krijgen van een run die je hebt gedaan, alleen de runs die je niet hebt gedaan. Nou ja, misschien niet nooit. Als een hond je van een ren beet, zou je er waarschijnlijk spijt van hebben die te volgen - of tenminste die route te volgen. Maar denk terug aan alle runs die je hebt gedaan. Ben je ooit teruggekomen en weggegaan Nike Air Max Thea Mujer "nou, ik wou dat ik dat niet had gedaan". Nee, waarschijnlijk niet.
Je kunt mensen vertellen dat je bent gaan hardlopen. Er zijn waarschijnlijk een paar vervelende twijfelaars in je leven die denken dat je je niet aan deze lopende leeuwerik zult houden en dat het slechts een fase is. Houd het aan hen door vandaag te gaan hardlopen en het vervolgens terloops in gesprek te brengen. Het hoeft geen echt gesprek te zijn - degenen in je hoofd werken soms net zo goed.
Ik vloog in de late ochtend, een gemakkelijke vlucht vanuit de Bay Area. Ingecheckt in het Hard Rock Hotel (aan de overkant van het congrescentrum - super handig) en maakte mijn weg naar de expo om slabbetjes, shirts en goodies op te halen. De hele dag door ontmoette ik vrienden, nam ik foto's en had ik gewoon een leuke tijd.
Ik wist dat ik de 5K ging “racen”, maar had Nike Cortez Mujer geen tijddoel in gedachten. Ik wilde zo snel als ik kon rennen en als het resulteerde in een PR, het zij zo. Ik was vóór het begin in gesprek met Carlee en Leslie en vertelde hen dat ik wilde proberen snel te gaan en hen probeerde aan te moedigen om 'ervoor te gaan'. Ze schenen na een korte aarzeling, maar na het nemen van een aantal selfies en foto's, we wisten niet dat de race binnen enkele seconden begon. Ze gingen naar de startlijn en riepen me om mee te doen, ik draaide me een seconde om en ze waren weg. Verdorie. Ik ging naar de corrals en was de gekke man die "Carlee!" Schreeuwde voor de start. Ik kon ze niet vinden.
Omdat er een paar heen en weer segmenten waren, zag ik verschillende vrienden, evenals Carlee en Leslie die er niet al te blij uitzagen dat ik hen ervan overtuigd had om snel te gaan en toen niet met hen begon. Nike Air Huarache Womens Oeps.